Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-06, 11:47
  #325
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sokarenn
Ingen som har något nytt?

Citat:
Ursprungligen postat av Sokarenn
Fortfarande ingen som har koll på någon mörk/utländsk tjej iskbg?

Citat:
Ursprungligen postat av Sokarenn
Någon som har koll på mörka tjejer?

Vad har du själv att dela med dig av?
Citera
2017-05-01, 14:24
  #326
Medlem
Någon som vet något om en tjej vid namn Ida som håller till i eller omkring Skövde. Hittade en annons i höstas någonstans, minns inte vilken sida.
Citera
2017-05-30, 22:34
  #327
Medlem
Nån som har koll på Daniella? Skulle vilja veta lite mer innan ett eventuellt besök. Nån som vet vem hon är?
Citera
2017-08-30, 12:26
  #328
Medlem
Vill bara varna för PinkQueen som finns i Skövde på Rosa nu, hon är oseriös och slutade svara när det väl kom till kritan. Förmodligen inte hennes egna bilder eller klipp hon säljer och kunde inte verifiera sig med cam eftersom hon inte hade någon sa hon men ändå säljer webcamshower står det.
Citera
2017-08-30, 17:03
  #329
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generaleen
Vill bara varna för PinkQueen som finns i Skövde på Rosa nu, hon är oseriös och slutade svara när det väl kom till kritan. Förmodligen inte hennes egna bilder eller klipp hon säljer och kunde inte verifiera sig med cam eftersom hon inte hade någon sa hon men ändå säljer webcamshower står det.

Instämmer!

Ville ha förskottsbetalning för träff...
Citera
2017-09-11, 12:57
  #330
Medlem
pat69s avatar
kan bara bekräfta vad ni tidigare kommit fram till, tyckte från första början att det var misstänkt,
Men fick kontakt så jag tänkte prova med cam, det kunde jag förlora utan att få i konkurs,
Men efter överföringen har jag inte hört något tillbaka!!
Har dock ett kontonummer på länsförsäkringar bank som säkert går att luska ut ett namn på??
Men jag bryr mig inte!!
Ville bara bekräfta varningen!

QUOTE=apansson1234|61648124]Instämmer!

Ville ha förskottsbetalning för träff...[/quote]
Citera
2017-09-15, 19:44
  #331
Medlem
pat69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apansson1234
Instämmer!

Ville ha förskottsbetalning för träff...

Citat:
Ursprungligen postat av Generaleen
Vill bara varna för PinkQueen som finns i Skövde på Rosa nu, hon är oseriös och slutade svara när det väl kom till kritan. Förmodligen inte hennes egna bilder eller klipp hon säljer och kunde inte verifiera sig med cam eftersom hon inte hade någon sa hon men ändå säljer webcamshower står det.

Nu verkar PinkQueen ha raderat sin profil på Rosa också.
Citera
2017-09-17, 11:04
  #332
Medlem
pat69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drk
Nån som har koll på Daniella? Skulle vilja veta lite mer innan ett eventuellt besök. Nån som vet vem hon är?


Fortfarande ingen som har något att delge om denna donna i Falköping ??
Citera
2017-09-17, 11:56
  #333
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pat69
Fortfarande ingen som har något att delge om denna donna i Falköping ??

Hittade vem du letar efter. Finns folk som skrivit om henne i andra delar av forumet. kommer ej ihåg vartifrån dock. det finns dock nummer att ringa på hennes profil på RS.

kolla om hon svarar om du ej har redan har gjort det..?
Citera
2017-09-17, 20:43
  #334
Medlem
pat69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrmini
Hittade vem du letar efter. Finns folk som skrivit om henne i andra delar av forumet. kommer ej ihåg vartifrån dock. det finns dock nummer att ringa på hennes profil på RS.

kolla om hon svarar om du ej har redan har gjort det..?


Tänkte mer på om det var någon som träffat henne, och kunde/ ville dela med sig av vad de tyckte om henne?
Alla är ju inte bra!
Citera
2017-09-28, 18:36
  #335
Medlem
Hejsan! Någon som har träffat eller är intresserad utav att träffa Sanna18 från Skövde på Rosa. om ni träffar henne så skriv gärna om hon är seriös, hon verkade seriös när jag skrev med henne.. sen slutade hon svara. Ni andra kanske har bättre lycka.

Mvh Mini
Citera
2017-10-03, 19:15
  #336
Medlem
pat69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrmini
Hejsan! Någon som har träffat eller är intresserad utav att träffa Sanna18 från Skövde på Rosa. om ni träffar henne så skriv gärna om hon är seriös, hon verkade seriös när jag skrev med henne.. sen slutade hon svara. Ni andra kanske har bättre lycka.

Mvh Mini

Inte haft kontakt med henne, kan inte pga att jag inte är betalande medlem på RS, och hon har blockat gratismedlemmar.
Har dock sett vad jag tror är en ganska ny i skövde området, Larsson90 , någon som vet något om denna donna ?
Är även lite nyfiken på Sugenung98, men hon verkar ju ha funnits på RS ett tag , någon som vet ?
Sedan har vi dahlila, som är reggad i Skara men skriver att hon är aktiv i skövde, som tydligen hoppat igång igen efter ett uppehåll, försökt kontakta henne men inte fått svar.
Någon som har mera info eller kommentarer på något av detta , skriv gärna och dela med dig .
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback