Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2007-06-14, 22:29
  #13
Medlem
Gudmunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enverhoxha99
Nej, nu måste den här häxjakten och mediadrevet mot en stackars studentpolitiker få ett slut, det är ju omänskligt att förfölja en människa på detta sätt....Men vänta, det är ju en såsse, då måste det ju naturligtvis röra sig om kritisk granskning, inget annat. Jag tar tillbaka allt ovanstående om mediadrev och häxjakt, det är ju naturligtvis bara Alliansens rosenkindade goddagspiltar och högerkärringar av olika kön som utsätts för sådant.

Lite skillnad att rycka 150 papp eller inte betala tv licensen , eller ?
Helst när S-kvinnor haft kort problemet i epedemiska proportioner.
Citera
2007-06-14, 23:30
  #14
Medlem
enverhoxha99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gudmund
Lite skillnad att rycka 150 papp eller inte betala tv licensen , eller ?
Helst när S-kvinnor haft kort problemet i epedemiska proportioner.

Vadå, rycka 150 papp varav 20.000 är oredovisade, och det av partiet, eller ha svarta barnflickor (försnilla skatt), inte betala tv-licensen (försnilla statliga medel) osv osv. Du ser ingen skillnad? Och vilka S-kvinnor har haft "kort problemet" (ett kort problem, inte långt?) i "epedemiska" proportioner? Jag vet en sedan tidigare, svinet Sahlin, och knappast i "epedemiska" proportioner heller.

För övrigt var mitt inlägg ett försök till skämt för att belysa den distinkta skillnaden mellan Flashbacks högerpöbels snyftande om "mediadrev, "häxjakt" och allt vad det kallas när Alliansmupparna valsar runt i pressen och det som samma pöbel kallar "kritisk granskning" när det är en såsse i samma situation. Jag ber om ursäkt om det inte tydligare framgick att det var ett skämt, jag skall fortsättningsvis försöka formulera mig enklare och tydligare så alla förstår, även du, lille Gudmund Jag försvarar naturligtvis inte försnillande av pengar, oavsett om det är en såsse eller högertomte som gör det.
Citera
2007-06-14, 23:36
  #15
Medlem
exxets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enverhoxha99
Jag försvarar naturligtvis inte försnillande av pengar, oavsett om det är en såsse eller högertomte som gör det.

ok...
Citera
2007-06-14, 23:39
  #16
Avstängd
Roger Perssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enverhoxha99
Vadå, rycka 150 papp varav 20.000 är oredovisade, och det av partiet, eller ha svarta barnflickor (försnilla skatt), inte betala tv-licensen (försnilla statliga medel) osv osv. Du ser ingen skillnad?
En obetald TV-licens versus minst 20.000 saknade skattekronor från ett kontokort vars likviditet garanteras av skattepengar? Ja, det är ju hugget som stucket...

// Roger P.
Citera
2007-06-14, 23:46
  #17
Medlem
enverhoxha99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Persson
En obetald TV-licens versus minst 20.000 saknade skattekronor från ett kontokort vars likviditet garanteras av skattepengar? Ja, det är ju hugget som stucket...

// Roger P.

Skattekronor? Likviditet garanteras av skattepengar? En obetald TV-licens? Har du förätit dig på spettekaka nu igen och glömt att skita? För du verkar mer än vanligt förvirrad....
Citera
2007-06-14, 23:56
  #18
Avstängd
Roger Perssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enverhoxha99
Skattekronor? Likviditet garanteras av skattepengar? En obetald TV-licens? Har du förätit dig på spettekaka nu igen och glömt att skita? För du verkar mer än vanligt förvirrad....
Exakt vad är det Du inte förstår? Istället för repetativt ordbajsande så är en vettig frågeställning att föredra...

// Roger P.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback