Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-04-02, 00:23
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PoloniusOphelia
Hon var enligt uppgift kär i sin psykiater ett tag. Han omnämns på skivan från 2004.

När och var?

I år är det tio år sedan senaste skiva.

För övrigt, det finns en vidrig burleskartist som går under namnet Pippi Nordenstam. De är väl förhoppningsvis inte relaterade!? SN är ju den sublima smaken personifierad.
Citera
2016-03-09, 16:49
  #14
Medlem
ArchStantons avatar
Väcker upp en gammal tråd av nyfikenhet..

I DN (http://www.dn.se/kultur-noje/skivrec...-efter-regnet/) recensionen av Freddie Wadling hitar jag följande rad:

"Kanske blir det inga fler skivor med Stina Nordenstam, det är svårt att veta och svårt att förlika sig med."

Är det någon som har mer inside info/skvaller om henne, hennes musikliv och planer?
Citera
2023-12-27, 18:59
  #15
Medlem
Snart 20 år sen senaste solo-skivan. Jag har förlikat mig med att det inte blir ny musik utan njuter av den gamla. Tydligen klättrar hon i berg numer samt ryktas ha legat inne på psyket i perioder. Vad som är sant eller ej vet jag inte.
Citera
2023-12-28, 07:29
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hagamannen2
Snart 20 år sen senaste solo-skivan. Jag har förlikat mig med att det inte blir ny musik utan njuter av den gamla. Tydligen klättrar hon i berg numer samt ryktas ha legat inne på psyket i perioder. Vad som är sant eller ej vet jag inte.
Utan motstycke den bästa artisten Sverige haft dom senaste 30 åren.
Citera
2024-03-21, 20:18
  #17
Medlem
huggormenstids avatar
Som av en händelse kom låten ”Get on with your life” in i mitt huvud. Var tvunget att lyssna. Otroligt bra fortfarande. Extremt tidlöst. Låter inte 20 år gammalt.


Man skulle ju vilja ha en p3-dokumentär om Stina.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback