Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2007-06-13, 12:55
  #73
Avstängd
Dr. J. Hamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grue
Hon ger ett knarkigt intryck faktiskt - hackiga rörelser, lätt förvirrad (fru talman till en man, etc). Men knappast sämre än Ohly - det är omöjligt.

Måste hon utala alla ord hon använder med ett J? Hon låter som hon läser en saga för 4-åringar.
Citera
2007-06-13, 13:19
  #74
Medlem
BaldiNs avatar
Citat:
Vad hade du emot Lars Ohly som partiledare?

- Främst att han inte är kvinna.

Tyckte först att hon såg ut som en man, men är man knarkare och kommunist så kanske det inte spelar någon roll.
Citera
2007-06-13, 14:25
  #75
Avstängd
Odess avatar
Citat:
Alice Åström talade om utanförskapet inte bara på arbetsmarknaden, utan också det utanförskap som handlar om att man till exempel är papperslös eller psykiskt sjuk.
- I Holland har regeringen beslutat om amnesti till illegala flyktingar, en åtgärd som borde genomföras även i Sverige.

Räcker det inte med att vi tar in flest flyktingar i EU?
Citera
2007-06-13, 15:26
  #76
Medlem
savoxovass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GayMan
Jag tycker personligen att miljöfrågan är väldigt viktig. Jag skulle kunna tänka mig kompromissa mycket på moderna bekvämligheter för en bättre miljö. Cykeltåg låter bra

Visst är miljöfrågan väldigt viktig, men tyvärr så är miljöpartiet inget annat än ett förtäckt kommunistparti. Synd för miljön och Sverige .
Citera
2007-06-13, 15:35
  #77
Medlem
gunnarks avatar
Om detta är det näst bästa VPK kan komma med så lär dom knappast få 1% i nästa val

trodde jag skulle svimma när hon svamlade om vård,skola,omsorg och anklagade alliansen för att det ser dåligt ut

nu har jag alltid tyckt att VPK:are är insöade,men dom borde väl iaf vetat att dom vart med och styrt landet 12 år innan alliansen tog över
Citera
2007-06-13, 15:37
  #78
Medlem
ayanamiis avatar
Vart kan man se debatten där hon framträder?
Citera
2007-06-13, 16:31
  #79
Medlem
Tjennstroums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ayanamii
Vart kan man se debatten där hon framträder?
http://www.riksdagen.se/templates/R_...06130053745312
Citera
2007-06-13, 16:54
  #80
Medlem
ayanamiis avatar
Tackar
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback