Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-06-07, 14:30
  #1
Medlem
http://www.aftonbladet.se/vss/nyhete...089028,00.html

Va faan är det för människor som gör sådant?
2007-06-07, 14:43
  #2
Medlem
Vlasovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av faffner
http://www.aftonbladet.se/vss/nyhete...089028,00.html

Va faan är det för människor som gör sådant?

Tja...

"sex års fängelse samt utvisning"
"sju års fängelse samt utvisning"
"Mehdi Tayeb flyr troligtvis från Sverige"

Kulturpersonligheter
2007-06-07, 14:49
  #3
Medlem
Fittfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av faffner
http://www.aftonbladet.se/vss/nyhete...089028,00.html

Va faan är det för människor som gör sådant?

Det är väl trevligt med lite kulturberikning?

Visst det är synd om flickorna men de får ju skylla sig själva när de har oskyddat sex med en främmande utlänning...
2007-06-07, 14:49
  #4
Medlem
cavalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vlasov
Tja...

"sex års fängelse samt utvisning"
"sju års fängelse samt utvisning"
"Mehdi Tayeb flyr troligtvis från Sverige"

Kulturpersonligheter
du glömde denna svenskan...

Citat:
Ursprungligen postat av Aftonbladet
2006 En kvinna hade hiv i nio år utan att berättade det för sin make. Varken han eller barnen blev smittade men chocken var stor. Kvinnan dömdes av Helsingborgs tingsrätt till två och ett halvt års fängelse.
2007-06-07, 14:50
  #5
Medlem
Vobblers avatar
Citat:
Oroliga flickor uppmanas att ringa på polisens särskilda tipsnummer
08-401 33 33.

Slutsats: Om du är en ung flicka, och har pippat i Hässelby någon gång mellan 2003-2006 bör du ringa det här numret.

PK-bladet slår nya rekord. Varför inte skriva ut vem den här jäveln är? Eller i alla fall skriva hur han ser ut? Helt jävla otroligt.
2007-06-07, 15:27
  #6
Medlem
calle555s avatar
Se även tråden "Hot Boy" - Nya "HIV-mannen"? i Skvaller.
2007-06-07, 15:45
  #7
Medlem
wolframs avatar
....

Låt oss få se en bild på svartingen.
2007-06-07, 15:48
  #8
Medlem
chillionaires avatar
Tycker tjejer som har sex med folk som de inte kanner val oskyddat ar valdigt oansvarstagande och dumma
2007-06-07, 16:05
  #9
Medlem
hanumans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chillionaire
Tycker tjejer som har sex med folk som de inte kanner val oskyddat ar valdigt oansvarstagande och dumma
Det gäller rimligtvis även killar, men jag antar att du bara glömde skriva det?

Visst har den som smittats efter oskyddat sex ett personligt ansvar, det råder det inget tvivel om. Men när det rör sig om en person som medvetet har oskyddat sex trots vetskap om sin smitta, då har inte jag några problem med var jag ska lägga största skulden. Har du?
2007-06-07, 16:10
  #10
Medlem
Fittfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hanuman
Visst har den som smittats efter oskyddat sex ett personligt ansvar, det råder det inget tvivel om. Men när det rör sig om en person som medvetet har oskyddat sex trots vetskap om sin smitta, då har inte jag några problem med var jag ska lägga största skulden. Har du?

Det är självklart mannen i detta fallet som är en riktig jävel minst sagt. Tjejerna har har ju inte velat göra något illa antagligen men får givetvis skylla sig själva då de tar risken att ha sex med en främmande utlänning.
2007-06-07, 16:17
  #11
Medlem
en afrikansk neger man skall ju vetta att 80 % av afrikas negere har hiv,,,
om då någon dumm jävla bimbo blir bjuden så är det ju bra det rensar ju dom värsta idioterna,,,

och det har hänt för och kommer att hända igen sverige är ju känt för att importera hiv spridande negrer
2007-06-07, 16:21
  #12
Medlem
Sånt här folk som borde bli indragen i en bakgata och ihjälslagen med en slägga och få sin pung huggen med en rostig smörkniv.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback