Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-07-25, 12:19
  #109
Avstängd
Opium25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majava
Sveriges största ickekändis föräras ett paintbrushhår...

Sidan kunde inte hittas.
Citera
2007-07-25, 16:06
  #110
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frontline
http://www.aftonbladet.se/vss/uppsal...126022,00.html

Händer mycket i Uppsala tydligen


meeen åååh...

Jag vet, vi kapar alla träd, alla buskar så att man vågar gå ut igen. Inte ska man oroa sig över att få ett naturligt träd som följer naturens gång och faller på en när man är ute och går i det gröna. Näh, skandal, avgå någon.

Nä, tur att det inte fins träd i Filipinerna. Då behöver ju inte Roberts mamma oroa sig över att sådant ska hända. För där har de ju bara små saker så som innbördeskrig och terrorattacker osv. Inget att oroa sig för. Nä, träd e farligt. Mer dasspapper till folket, och denna familj lär ju behöva det också efter denna dramatiska storry.



Edit: Jag röstade ta mig fan ja för Roberts skull.
Citera
2007-07-25, 16:18
  #111
Medlem
AlitheSeconds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _rFX_
meeen åååh...

Jag vet, vi kapar alla träd, alla buskar så att man vågar gå ut igen. Inte ska man oroa sig över att få ett naturligt träd som följer naturens gång och faller på en när man är ute och går i det gröna. Näh, skandal, avgå någon.

Nä, tur att det inte fins träd i Filipinerna. Då behöver ju inte Roberts mamma oroa sig över att sådant ska hända. För där har de ju bara små saker så som innbördeskrig och terrorattacker osv. Inget att oroa sig för. Nä, träd e farligt. Mer dasspapper till folket, och denna familj lär ju behöva det också efter denna dramatiska storry.



Edit: Jag röstade ta mig fan ja för Roberts skull.

Bra att Robert inte heller gick ut med sitt fullständiga namn - för då hade träden kunnat ta reda på var han bor och attackerat honom där.
Citera
2007-07-25, 19:49
  #112
Avstängd
Carl-Olofs avatar
Förbjud anonymiteten på Internet!

Dalarnas Tidningar kanske inte räknas till kvällspressen - men nog är det en idiot alltid, dessutom av typen en-mening-per-stycke.

Citat:
Marcus Birro: Förbjud anonymiteten på Internet

KRÖNIKA

Expressens inläggsforum, alltså platsen där man anonymt kan hälla ut sina inre hinkar med skit, är en avskyvärd plats. Människor är ouppfostrade, dumma, elaka, småsinta, rasistiska, uppenbart sinnessjuka, debila och fasansfulla. Varför är det fortfarande tillåtet att anonymt hata på nätet?
Citat:
Förbjud anonymiteten bland bloggare och inlägg på nätet!

Det är det minsta man kan begära.

Jag vill veta vilka mina fiender är, och mina vänner.

Jag vill ha namn på mina mot- och medmänniskor.

Förbjud anonymiteten på nätet.
http://www.dalarnastidningar.se/kult...icle215929.ece
Citera
2007-07-25, 20:01
  #113
Medlem
http://www.kvp.se/nyheter/1.773210/3...rat-i-hjarnarp
Citera
2007-07-25, 22:19
  #114
Medlem
Majavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Opium25
Sidan kunde inte hittas.

Verkar som om aftonbladet bytte adress
Citera
2007-07-25, 23:09
  #115
Avstängd
Opium25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majava
Verkar som om aftonbladet bytte adress

Haha, patetiskt
Citera
2007-07-26, 03:19
  #116
Medlem
fuskas avatar
Bra tråd, Ämnesprenumeration post.
Citera
2007-07-26, 10:13
  #117
Medlem
Tråden om simsons i karlshamn eller vad det var passar väl inte riktigt här, den är ju visserligen fånig men här ska det väl vara mer, idioter som får utrymme typ, "Bosse 35, icke simkunnig badade i östersjön på fyllan drunknade", intervju med Bosses mamma, pappa, syster eller tremänning :

-Någon (kommun, Landsting, företag, riksdagen, men absolut inte Bosse som var en vuxen människa) borde ta ansvar.

Bild på släktingen när dom med armarna i kors tittar besviken in i kameran, som är placerad lite lätt ovanför dem för att ge dem en offervinkel.
Citera
2007-07-26, 11:29
  #118
Medlem
Majavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pajabbat
Tråden om simsons i karlshamn eller vad det var passar väl inte riktigt här, den är ju visserligen fånig men här ska det väl vara mer, idioter som får utrymme typ, "Bosse 35, icke simkunnig badade i östersjön på fyllan drunknade", intervju med Bosses mamma, pappa, syster eller tremänning :

-Någon (kommun, Landsting, företag, riksdagen, men absolut inte Bosse som var en vuxen människa) borde ta ansvar.

Bild på släktingen när dom med armarna i kors tittar besviken in i kameran, som är placerad lite lätt ovanför dem för att ge dem en offervinkel.

Måste det relateras till en olycka för att gå under "genren" idioti? Det hade varit en sak om det var en vanlig artikel där de hade jämfört Oscarshamn och Springfield och kanske intervjuat kommunalrådet, men nu har de grabbat en helt random person som ingen känner till, målat dit ett Marge-hår och utnämnt henne till Oskarshamns "Marge". Hon är en idiot som ställer upp på det hela, och utrymme har hon definitivt fått.
Citera
2007-07-26, 11:34
  #119
Medlem
Majavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frontline
http://www.aftonbladet.se/vss/uppsal...126022,00.html

Händer mycket i Uppsala tydligen

"20-årige Robert mår efter omständigheterna bra."

Nämen så bra då. Hade det stått att Robert ligger på intensiven för svår chock hade det varit årets största icke-nyhet.
(vilka omständigheter föresten? Han var 10 meter ifrån trädet!)
Citera
2007-07-26, 13:06
  #120
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majava
"20-årige Robert mår efter omständigheterna bra."

Nämen så bra då. Hade det stått att Robert ligger på intensiven för svår chock hade det varit årets största icke-nyhet.
(vilka omständigheter föresten? Han var 10 meter ifrån trädet!)
Ha ha ha
Citat:
Robert har valt att inte gå ut med sitt fullständiga namn
Förstår det efter den omskakande upplevelsen.
Citat:
Kommer ni att såga ned träden nu?
– Det är ju ett jättegrej. Det har vi inte bedömt än så länge. Det är tur att det inte hände något, men nu får vi ta oss en extra tankeställare. Vi får se det här som en varningssignal.
Naturligtvis skall man såga ned alla träd i parken för att förhindra liknande incidenter.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback