Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2007-06-04, 09:23
  #1
Medlem
datamans avatar
I lokaltidningen så står det att ett flertal unga flickor drogats och våldtagits av ett ett "löst sammansatt gäng".
Några som vet vilka det är,, eller har mer info om detta???

Tack på förhand

http://www.eposten.se/sharedobjects/dokument/sid1.pdf
(enda länken jag hittade till lite mer info)
Citera
2007-06-04, 09:24
  #2
Medlem
JakeTheSnakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dataman
I lokaltidningen så står det att ett flertal unga flickor drogats och våldtagits av ett ett "löst sammansatt gäng".
Några som vet vilka det är,, eller har mer info om detta???

Tack på förhand

Lite perverst att du vill veta vilka tjejer som har blivit våldtagna. Räcker inte lidandet för dom med våldtäkten eller?
Citera
2007-06-04, 09:37
  #3
Medlem
jumpcuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JakeTheSnake
Lite perverst att du vill veta vilka tjejer som har blivit våldtagna. Räcker inte lidandet för dom med våldtäkten eller?

Jag tolkade det som att han vill veta vilka som ingår i det "löst sammansatta gänget".

Men i vilket fall som helst så bör tråden låsas/kastas då den inte handlar om några kändisar.
Citera
2007-06-04, 10:47
  #4
Medlem
datamans avatar
Ehhhh

Fattade int det där med kändisar,,, men det handlar ju om mediauppgifter.
Då måste detta forum vara rätt, eller??

Vill inte veta tjejernas namn, utan killarna,,

Tjejerna har väl lidigt tillräckligt ändå,,

Skulle ha varit liter mer tydlig om vilka man ville ha uppgifter om,, sorry för det
Citera
2007-06-04, 15:05
  #5
Medlem
KönsKlass avatar
...
Vad det gäller våldtäkterna tråden handlar om så har jag ingen aning. Jag bor inte kvar i stan men har kontakt med lite vänner, och vad jag har hört så har staden problem med Somalie-gäng som tagit över det mesta vad det gäller våldsbrott och droghandel.
Citera
2007-06-04, 15:20
  #6
Avstängd
*asg*

Citat:
Ursprungligen postat av KönsKlas
Haha, jag har bott i Enköping. Det ser kanske ut som en lugn stad på ytan men det är ett jävla liv i den där stan (var i alla fall.) Det var ju inte många år sedan en kille sköt ihjäl en snubbe på en parkering med en älgstudsare och skadesköt en massa andra, och försökte slå sönder skallen på ett par. En del gängproblem led staden av förr men vad jag hört så är de flesta av dom rätt utslagna idag eller så har de snyggat till sig eller helt enkelt avlidit av tristessen som ligger som en slöja över staden. Det är mycket skit som åker genom den där staden och därför är det ett jäkla liv där också. De flesta super och pundar där för att orka med att leva i staden.

Vad det gäller våldtäkterna tråden handlar om så har jag ingen aning. Jag bor inte kvar i stan men har kontakt med lite vänner, och vad jag har hört så har staden problem med Somalie-gäng som tagit över det mesta vad det gäller våldsbrott och droghandel.

När bodde du där 1984? På slånbärsvägen eller? Sluta snacka så mycket dravvel för fan
Citera
2007-06-04, 15:25
  #7
Medlem
illums avatar
OT raderat och tråd flyttad skvaller -> krim. // Mod
Citera
2007-06-04, 16:42
  #8
Medlem
KönsKlass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robbe74
När bodde du där 1984? På slånbärsvägen eller? Sluta snacka så mycket dravvel för fan

84? Nej du, det var bra senare jag bodde där. Dravel? Menar du att jag ljuger? Varför skulle jag sitta och ljuga om en sån sak? Vad är det jag ljuger om och varför är det jag säger lögner?

Jag säger inte att läget är detsamma idag som då jag bodde där, för idag har jag ingen aning om hur det är. Jag säger heller inte att hela staden var galen då jag bodde där, jag säger bara att det var ett jäkla liv vad det gäller kriminalitet då jag bodde där. Staden som sig är en skitfin stad och jag älskade faktiskt den staden. Förutom buset så var det en lugn och trevlig stad som var helt underbar om sommaren. Det enda som var lite tråkigt var att småglinsgängen verkade få härja helt fritt och ställa till det för alla. De gjorde allt för att ställa till det och det tyckte jag var lite dåligt. Men som sagt, det är väl lugnare idag när de flesta av de som härjade då har vuxit upp eller lagt på andra sätt.
Citera
2007-06-05, 03:13
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robbe74
När bodde du där 1984? På slånbärsvägen eller? Sluta snacka så mycket dravvel för fan

far man fraga vad som ar sa speciellt med slanbarsvagen?
Citera
2007-06-05, 15:00
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flax
far man fraga vad som ar sa speciellt med slanbarsvagen?

Det bebos till stor del av kriminella socialfall. Iallafall var det så förr, hur det är idag vet jag ärligt talat inte. Skulle gissa på att det är än mer "ghetto" idag.

Hmm, angående topic, inte så att den kriminella släkten A******n är i farten igen?
Citera
2007-06-05, 15:32
  #11
Medlem
Jo, Slånbärsvägen är densamma
Citera
2007-06-05, 16:06
  #12
Medlem
MOSKVAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henkka
Det bebos till stor del av kriminella socialfall. Iallafall var det så förr, hur det är idag vet jag ärligt talat inte. Skulle gissa på att det är än mer "ghetto" idag.

Hmm, angående topic, inte så att den kriminella släkten A******n är i farten igen?
har åxå bott på slåbärsvägen sen bytt jue området namn tll en massa gränder..kan inte tänka mej att det är fam A******N dom håller ju på med anna handel om säger så vet i alla fall att GE**AN gott bort och KE****Y typ spåra ur helt psyket nästa....
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback