2010-11-21, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bosven
sloven tror jag det var..Tog namnet september efter hennes producents dotter hette juli.Är ihop med en stålle från Robertsfors, säkert släkt med maud olofsson..Skvaller nja

Hon tog namnet September eftersom hon är född i septermber och kallades septemberflickana när hon va liten.
Citera
2010-11-21, 19:11
Medlem
bosvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ROB
Hon tog namnet September eftersom hon är född i septermber och kallades septemberflickana när hon va liten.

Okej inte enligt hennes producent! För övrigt som kom med tipset...
Citera
2010-11-21, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snowbell
Såg lite av "så mycket bättre" i lördags, och såg att de andra som framförde Lill-babs låtar fick en kram efter sina framträdanden, men fick Petra det? Jag kanske missade det, annars är det ju oförskämt av Barbro! Petra är ju jättebra!

ja hon fick en kram av Barbro.
Citera
2010-11-22, 14:43
Medlem
QueerSchilvias avatar
Nuppar hon med Christer Sandelin fortfarande?
Citera
2010-11-22, 18:05
Medlem
Brutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darkshadowrunner
Hej hej, jag är tillsammans med Petra sedan några år, finns inget smaskigt skvaller. Och nej hon är inte och har inte varit med Christer.

Äntligen förstahandsuppgifter!
Tack.

//Brute
Citera
2010-11-22, 20:48
Medlem
BumZs avatar
För mycket tänder i käften? Hon har ett riktigt bävergap i alla fall. Jag tycker hon låter så gnällig när hon sjunger. Det går an ibland men inte konstant.
Citera
2010-11-23, 01:51
Medlem
flashyourightbacks avatar
Den där kvinnan står jag gärna på kö för att lägga beslag på. Kan man inte anmäla sig här på flashback och få ett SMS när Petra åter blir singel?
Likt expressens sms-målservice på fotbollsmatcherna ... jag menar Petra är så dj-vla het att när hon väl blir ledig måste man ju vara snabb ju
Citera
2010-11-23, 12:47
Medlem
BoyGoneBads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QueerSchilvia
Nuppar hon med Christer Sandelin fortfarande?

Hon har aldrig nuppat Sandelin... Även om han var jävligt på under inspelningarna.
Tror hon har LITE högre krav än så
Citera
2010-11-24, 01:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BumZ
För mycket tänder i käften? Hon har ett riktigt bävergap i alla fall. Jag tycker hon låter så gnällig när hon sjunger. Det går an ibland men inte konstant.

Gnällig ?????

Lyssnade på max en halv låt på YouTube (stod inte ut längre) och hon låter så ansträngd när hon sjunger, ungefär som att hon sitter på toa och krystar fram en liten en samtidigt som nån håller fram en mic. och ber henne sjunga en liten trudelutt.
Citera
2010-11-24, 03:01
Medlem
BumZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snakehunter
Gnällig ?????

Lyssnade på max en halv låt på YouTube (stod inte ut längre) och hon låter så ansträngd när hon sjunger, ungefär som att hon sitter på toa och krystar fram en liten en samtidigt som nån håller fram en mic. och ber henne sjunga en liten trudelutt.
Hahaha! Kan inte annat än hålla med.
Citera
2010-11-24, 03:05
Bannlyst
Har aldrig hört henne prata, bara sjungit. Och hon har väl gjort 3 låtar som faktiskt är bra att lyssna på så här kl 0300 på natten.

Nån som vet hur hon står sig politiskt? Det är nämligen ganska avgörande för den här trådens existens.
Citera
2010-11-28, 14:44
Medlem
timpanis avatar
I Så mycket bättre pratade hon om hur hamnade på Billboards mest prestigefyllda lista, Hot 100 (som hon själv felaktigt kallade Top 100). Hon kom dock inte högre än plats 74. Ändå klippte man in en Billboardlista där hon faktiskt har legat etta, nämligen Bubbling under hot 100 singles. Nio av tio tittare tolkade det därför nog som att hon legat etta på Hot 100, men så är alltså inte fallet.

Men har hon verkligen legat etta på Hot Dance Airplay, som det påstås? Varför finns hon inte med här i så fall? Ligger Hot Dance Airplay utanför Dance Airplay-listan?
Senast redigerad av timpani 2010-11-28 kl. 14:48.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in