Flashback bygger pepparkakshus!
2012-09-22, 03:58
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av galnabullen
Vad är det för fel på mig? Sniffade 150mg ketamin och fick inte mer än lite dålig motorik och kände mig lite konstig. Min polare som också tog 150mg blev "ett med soffan" och tyckte att filmen vi såg var det coolaste någonsin, så dåligt ketamin var det inte eftersom han är större än mig. Själv är jag ganska liten 65kg, så borde inte behöva så mycket. Äter ingen medicin heller, dock röker jag CB nästan varje dag, kan detta vara felet?
Ketamin är skum drog som ger oväntade effekter varje gång. Lev med det.
Citera
2012-09-27, 21:44
Medlem
Ovcharkas avatar
Har en dos K kvar. 100mg, tror jag. Kanske något mindre... Idag åt jag 3mg Ikto. Tänkte ta K i mornkväll, men inte få en tråkig resa pga Herr Buzzkill Benso... Tankar o funderingar?
Citera
2012-09-28, 16:26
Medlem
Ovcharkas avatar
Ingen fest i K-tråden, som vanligt. Aja, drog i mig 50mg plus minus... några 10-tals mg... nyss. Är mycket numb nu. Känner knappt fingerspetsarna när jag skriver på tangentbordet. Humöret är höjt och jag känner mig "svängd". Musiken låter SKIT i hörlurarna. Och då är det bra.

Kontentan är att Ikton jag tog igår (eller om det var i förrgår) inte var nån större buzzkill...
Citera
2012-09-28, 21:07
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Ingen fest i K-tråden, som vanligt. Aja, drog i mig 50mg plus minus... några 10-tals mg... nyss. Är mycket numb nu. Känner knappt fingerspetsarna när jag skriver på tangentbordet. Humöret är höjt och jag känner mig "svängd". Musiken låter SKIT i hörlurarna. Och då är det bra.

Kontentan är att Ikton jag tog igår (eller om det var i förrgår) inte var nån större buzzkill...
Du tar alldeles för lite vilket jag (och andra) påpekat tidigare. Ta åtminstone det dubbla för ett ordentligt rus, och 100 mg är även det i underkant.
Citera
2012-09-28, 21:21
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Du tar alldeles för lite vilket jag (och andra) påpekat tidigare. Ta åtminstone det dubbla för ett ordentligt rus, och 100 mg är även det i underkant.

Japp, jag vet. Tog 75mg en gång och reste iväg. 100mg är enda rätta! Ikväll har jag bara duttat i mig "nycklar". Känt - och känner! - mig som Hunter S. Thompson.

You dirty animal!

Älskar Ketamin. Är bra svängd NU! Men... nästa laddning... då blir det 100mg och totalt mörker. Och musik. Ni vet vad. Japp.
Citera
2012-09-28, 21:24
Medlem
topsids avatar
Citat:
Ord!
Ta högre doser om du är ute efter något mer än smärtlindring.
Citera
2012-09-28, 22:26
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Japp, jag vet. Tog 75mg en gång och reste iväg. 100mg är enda rätta! Ikväll har jag bara duttat i mig "nycklar". Känt - och känner! - mig som Hunter S. Thompson.

You dirty animal!

Älskar Ketamin. Är bra svängd NU! Men... nästa laddning... då blir det 100mg och totalt mörker. Och musik. Ni vet vad. Japp.
Jag såg någonstans att du väger 76 kilo (eller var det 67?) - För K-hole bör du ta cirka 2 mg/kg, så pröva med 160-170 mg för detta ändamål.
Citera
2012-09-29, 00:43
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Jag såg någonstans att du väger 76 kilo (eller var det 67?) - För K-hole bör du ta cirka 2 mg/kg, så pröva med 160-170 mg för detta ändamål.

67kg. 75mg gav mig en bra försmak på vad som kan komma att hända om man tar en "riktig" dos, som borde vara kring 120mg. I dag hade jag bara lite rester kvar i påsen så jag kände inte för att "riskera" att förlora allt genom o ta det på en gång o få en halvdan tripp, så jag småduttade lite istället o blev på mycket trevligt humör.

Ska ordna fram mer Ketamin, och då blir det nämnda 120mg, mörklagt rum, sängläge och passande musik. Jag lovar...
Citera
2012-10-10, 18:49
Medlem
users avatar
Hur kan ni snacka om doser på 50-100 mg om ni vill trippa? Jag tar ofta ketamin i låga doser på kanske 300mg per lina, inte i närheten av någon tripp eller K-hole. Vill du nå dit behöver du ta typ 5-700 mg på en gång.
Citera
2012-10-10, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av user
Hur kan ni snacka om doser på 50-100 mg om ni vill trippa? Jag tar ofta ketamin i låga doser på kanske 300mg per lina, inte i närheten av någon tripp eller K-hole. Vill du nå dit behöver du ta typ 5-700 mg på en gång.

Det är individuellt men beror även mycket på kvalitén. Ditt är förmodligen inte helt rent
Citera
2012-10-10, 21:12
Medlem
users avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLinaPulver
Det är individuellt men beror även mycket på kvalitén. Ditt är förmodligen inte helt rent
Mitt är rent, har varit med och kokat det varje gång. många vänner brukar dock "trippa" hårdare än jag på samma doser.
Citera
2012-10-11, 03:25
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av user

Jag trippar inte på 50mg, börjar närma mig på 75mg och 100mg har jag inte testat ännu. Och kanske tål du mer Ketamin än andra. Ingen vet. Får bli en utredning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in