2025-12-22, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jkl555
Är det vanligt med avtändningar på K? Har testat det två gånger nu och fått kemisk ångest efter användningen bägge gångerna. Dagen efter mår jag topp men så vaknar jag med typisk AT-ångest andra dagen. Ska sägas att jag inte lider av ångestproblematik i övrigt. Är det så enkelt som att det är utbankatt med annan skit?

Nej det är inte vanligt alls. Förmodligen är det någonting annat som har orsakat din ångest eftersom väldigt få metaboliter finns kvar i kroppen efter hela två dagar.
Citera
2025-12-22, 20:22
Medlem
jkl555s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ambushed
Nej det är inte vanligt alls. Förmodligen är det någonting annat som har orsakat din ångest eftersom väldigt få metaboliter finns kvar i kroppen efter hela två dagar.

Ja väldigt märkligt för det är ingen vanlig ångest utan väldigt "kemiska" symptom som jag bara känt när dopamin/serotonin nivåerna hastigt dippar, tex i samband med avtändningar eller insättning/utsättning av SSRI.
Citera
2025-12-26, 17:48
Medlem
PeterJihadis avatar
Fan vad gött det är att ligga och mysa på detta framför "BBC EARTH".
Citera
2025-12-27, 02:24
Medlem
PeterJihadis avatar
Vågar man sig ner i hålet eller?

Vad kan man stöta på där?
Citera
2026-01-16, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterJihadi
Vågar man sig ner i hålet eller?

Vad kan man stöta på där?

haha hallå hallå! 😄
Citera
2026-01-16, 22:33
Medlem
PeterJihadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av celsiuspeach
haha hallå hallå! 😄

Jag var nere i hålet. Och jag måste säga att det är en otrolig upplevelse, går inte att beskriva...
Vill gärna vara nere där någon gång till, innan jag kan uttala mig.
Citera
2026-01-17, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterJihadi
Jag var nere i hålet. Och jag måste säga att det är en otrolig upplevelse, går inte att beskriva...
Vill gärna vara nere där någon gång till, innan jag kan uttala mig.

sounds good bro! tid & rum smälter ihop 😁
Citera
2026-01-17, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jkl555
Är det vanligt med avtändningar på K? Har testat det två gånger nu och fått kemisk ångest efter användningen bägge gångerna. Dagen efter mår jag topp men så vaknar jag med typisk AT-ångest andra dagen. Ska sägas att jag inte lider av ångestproblematik i övrigt. Är det så enkelt som att det är utbankatt med annan skit?

Vad vet man. Jag ska skaffa EZ-test asap efter att en polare knasat för bens utan att ha tagit annat än en skum sorts keta som man blev mer luddig än trippade av... Ganska övertygad om att det är utbankat lr någon annan substans, eller en kombination...
Citera
2026-01-19, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SunAndOurer
Vad vet man. Jag ska skaffa EZ-test asap efter att en polare knasat för bens utan att ha tagit annat än en skum sorts keta som man blev mer luddig än trippade av... Ganska övertygad om att det är utbankat lr någon annan substans, eller en kombination...
Vart finns sådana tester?
Citera
2026-01-22, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av celsiuspeach
Vart finns sådana tester?

https://smoketower.com/ez-test-manufacturer-se
Citera
2026-02-04, 11:32
Medlem
Då va det dax igen! Shit som jag längtat till "hålet". Kör ju alltid IM så det är dit jag tror jag kommer varje gång😅 På med ögonbindel samt hörlurar och köra en månads spa för själen på 30 min😅🥰
Citera
2026-02-04, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheHamburgler
Då va det dax igen! Shit som jag längtat till "hålet". Kör ju alltid IM så det är dit jag tror jag kommer varje gång😅 På med ögonbindel samt hörlurar och köra en månads spa för själen på 30 min😅🥰

Det låter läskigt att injicera ketamin men säkert mer skonsamt för blåsan än vad nasal administration någonsin kan vara. Undertecknad får svårt att pissa ordentligt dagen efter 100 mg bara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in