Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-04-04, 00:11
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GaiN
Jo, något sånt. Är det olika personer som tar testerna kanske de inte tänker så möe på det, om man inte pissar väldigt ofta. Menar någon gång i veckan, jag har tre gånger i veckan.



Jag brukar få tvätta händerna och sen sätta på mig plasthandskar under översikt, men det är väl olika rutiner. Man måste ju i alla fall så sätta på kranen, eller be dom göra det - för att få enklare att urinera.

Må väl
GaiN

Exakt, jag fick dricka vatten för att bli pissnödig. Då medans han förhörde min polare passade jag på att hälla i mig vatten... hällde säkert i mig 2 liter vatten... sen försökte jag även få med mig vatten i handen för att hälla det i muggen men det gick inte så bra så försökte jag pressa ut vatten från fingrarna, men det kom väl bara några droppar i muggen...

Någon som vet om dom där 2 liter vatten som jag drack precis innan jag pissa kan haft nån possitiv effekt?
2012-04-04, 12:18
  #14
Medlem
carlss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av illusi0n
Någon som vet om dom där 2 liter vatten som jag drack precis innan jag pissa kan haft nån possitiv effekt?


Klart det hade effekt då det gör att urinet går ut snabbare och blir därmed mindre koncentrerat. Optimalt vore att ha väntat typ 10 min och pissat en gång innan.
2013-01-22, 17:00
  #15
Avstängd
Funkar whizzinator som den ska? Någon som testat på riktigt? Låter det något när man ska börja hälla ut pisset?

Och funkar det att köra med synetiskt urin? Svenska lab måste väl vara ganska avancerade och kunna se det?
2013-03-06, 18:37
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SamMelo
Funkar whizzinator som den ska? Någon som testat på riktigt? Låter det något när man ska börja hälla ut pisset?

Och funkar det att köra med synetiskt urin? Svenska lab måste väl vara ganska avancerade och kunna se det?


Bumpar denna tråden.

Är det någon som har testat den på riktigt?
Fungerar den?

Är Cleanu http://shop.cleanu.de/epages/6155928...roducts/087002 Bättre än The Whizzinator? http://www.thewhizzinator.com/whizzi...nator-in-white
2014-01-19, 18:32
  #17
Medlem
Bumpar denna tråden igen...

God kväll! Detta blir mitt första (förhoppningsvis behjälpliga) inlägg, men har hängt här på flashback till och från i c.a 6-7 år.

Har rotat i många trådar om denna whizzinator då jag var i behov av en och av alla "true storys" där de faktiskt använt den så har jag inte läst en enda där någon misslyckats sitt pisseprov, förutom en kille som blev kroppsvisiterad i samband med pisseprovet. Dock var han också stamgäst hos konstapeln. Berättelsen som förbryllade mig mest kom ifrån en kille i Canada som åkt fast 9 gånger under 1 år och klarat sig varje gång med löskuken.

Efter många andra (endast) positiva kommentarer angående penisattrappen från diverse regelbundna berusare på olika trådar bestämde jag mig för att köpa en. Vit färg och kom fram på 2 arbetsdagar. Faktum är att jag blev imponerad av dess likhet, samt lättnad över att det faktiskt Inte är någon hästkuk vi talar om i storlek, vilket många (skitsnackare) hävdade. Har inspektören inte sett en sådan innan blir jag grymt förvånad om han/hon skulle genomskåda din levande charad.

Testade med lite vatten för att se hur det funkar och jo tack, det är så likt det kan bli. Det finns en liten strypkran man måste trycka upp för att få pisset att flöda, dock så pissas ingenting ut förrens du, med ett lätt tryck, klämmer strax ovanför ollonet. Kan intyga att ett LITET "knäpp" ljud hörs när du trycker upp strypkranen, detta är dock inget jag någonsin kan tänka mig att farbror blå skulle reflektera över, om han ens hör det överhuvudtaget.

Syntetiskt piss vet jag ingenting om hur det funkar, men bäst tror jag ändå är att ta piss ifrån någon som är ren.

Nu hade jag såpass tur att jag aldrig fick användning för min whizzinator och kommer inte heller behöva den i framtiden då jag lagt ner rökat, så om någon är intresserad så säljer jag den gärna vidare. Notera att kalaset kostade mig 1800kr med frakt, tull och skatt så ska ni lägga ett bud så lägg gärna nått vettigt sådant via PM, att jag är generös av mig kommer ni märka.

Blev en j*vla text men hoppas att det hjälpte någon av er där ute. Godspeed!
2014-04-11, 01:26
  #18
Medlem
Ville bara informera tänkbara efterföljande intresserade att den är såld!
2014-04-12, 04:10
  #19
Medlem
Jag har använt Whizzinator ett antal gånger. Även på labbanalys. Funkar klockrent, klarat mig varje gång.
Alla dessa gånger har dom kollat tempen på urinet, och det har hållt bra temp pga. "heat padsen".
2017-07-06, 13:42
  #20
Medlem
AlltidOnlines avatar
någon som har några tips om någon bra sida som säljer Whizzinator just nu ?
2017-07-12, 12:49
  #21
Medlem
Krickerts avatar
Haha
Beställde en sådan till en bekant som var tvungen att pissa för några år sedan.
Men han var tydligen inte så smidig,för personalen hade kommit och ryckt av den.
2018-11-01, 12:03
  #22
Medlem
jagfunderars avatar
Fungerar helt jävla klockrent.

Se bara till att TRÄNA med den hemma och använda lite lösa byxor med gylf!

Träna träna träna. Skall se naturligt ut!
Gå med ventilen stängd, öppna den några minuter innan du skall testas. Den läcker ändå inte, du måste trycka vid ollonet för att den ska pissa ut.

Se till att lägga en Heatpack bakom urin”blåsan” ca en timma före användning så att tempen håller 96-100F, ca 36-38 grader.

Syntetiskt urin fungerar både på snabbstickor och labb. Själv köpte jag en flaska på 300ml syntetisk urin som jag använder vid tester. Finns även Cleanurine 2.0 på Smoketower. Allt fungerar toppen!

Är du nojig över labbtest så kan du använda någon kompis ren urin istället för syntetisk.

Detta är en livsräddare.
2018-11-01, 16:22
  #23
Moderator
Morfar-52s avatar
(FB) (FAQ om drogtestning) ALLA frågor om drogtest! #2/LÄS 1:a inlägget /låst
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback