Sitter just nu och käkar på en ost utan tillbehör eftersom brödet är slut... Jag skulle aldrig sitta och trycka i mig grädde på detta sättet eftersom jag inte tycker om grädde för 5 öre. Mjölk skulle jag tro att jag gillar mest. Ni då? Filmjölk, yoghurt, mjölk, smör, grädde, ost...
Sitter just nu och käkar på en ost utan tillbehör eftersom brödet är slut... Jag skulle aldrig sitta och trycka i mig grädde på detta sättet eftersom jag inte tycker om grädde för 5 öre. Mjölk skulle jag tro att jag gillar mest. Ni då? Filmjölk, yoghurt, mjölk, smör, grädde, ost...
Hehe, bara ost? Antar att det är fyllekäk?
Glass är väl i huvudsak en mejeriprodukt?
Annars är yoghurt nog det bästa om man inte får några tillbehör.
Jämt skägg mellan mjölk, ost och bregott.. yoghurt inte heller att förakta.. Måste jag välja något blir det bregott, osten blir svårt pga jag har det på/i så mycket mat men inte nödvändigt, mjölken är guds gåva till mänskligheten men det funkar riktigt bra med måltidsdrycker när man är van.. men det finns inget substitut till bregott..
Squalo har svårt att välja mellan en fyllig, god, inte för syrlig vaniljfil, och ost. Men det får nog bli ost.
Hushållsost är jättegott, men Squalo äter förstås just bara "ost" och vi ska då förstå att det är någon lagrad Cheddar eller någon annan lite mindre WT-ost?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!