Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2007-05-26, 09:21
  #1
Medlem
Nemesis1s avatar
Redan under 2006 läckte demoversioner av låtarna Better, IRS och There Was A Time ut på internet, men under 2007 har flera låtar med väldigt bra ljud spridit sig på internet... Dessa har hittils läckt ut:
  • Madagascar
  • The Blues
  • Chinese Democracy
  • nya versioner av Better, IRS och There Was A Time, denna gång med bra mixning och ljudkvalitet

Av dessa låtar har jag bara hört Madagascar och Better, eftersom GNR's skivbolag jagar alla sidor som lägger upp låtarna med blåslampa, men dessa två låtar är hur som helst väldigt bra i min mening... Finns det någon här som har hört resten av de nya läckorna??
Citera
2007-05-26, 10:38
  #2
Medlem
Bobbo Vikings avatar
Chinese Democracy (Studio)
IRS (Studio)
The Blues (Studio)
There Was a Time (Studio)
Better (Studio)
Madagascar (Studio)
Citera
2007-05-26, 10:41
  #3
Medlem
Nemesis1s avatar
Tusentack, Bobbo! Du borde bli GNR's nya skivbolag med tanke på att du är mycket bättre på att få fram Chinese Democracy än deras nuvarande record label!
Citera
2007-05-26, 10:59
  #4
Medlem
Marferes avatar
Tackar bobbo! du är kung! Väntat så förbannat länge på albumet och kommer säkert få vänta mycket längre
Citera
2007-05-26, 11:31
  #5
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marfere
Tackar bobbo! du är kung! Väntat så förbannat länge på albumet och kommer säkert få vänta mycket längre
Nåja, du har ju typ halva skivan nu ändå... Axl lär ha sagt att han spelat in 30-nånting låtar och det skulle finnas 13 låtar på albumet... Överdriven, tvångsmässig perfektionism, någon??
Citera
2007-05-26, 11:41
  #6
Medlem
Marferes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Nåja, du har ju typ halva skivan nu ändå... Axl lär ha sagt att han spelat in 30-nånting låtar och det skulle finnas 13 låtar på albumet... Överdriven, tvångsmässig perfektionism, någon??

Jo jag vet, det är ju bra att han lägger ner så mycket tid på den för att den ska bli "perfekt" men han strävar efter det omöjliga. Om han hade tänkt sig ett bättre album än Appetite for Destruction (som enligt mig är en av de bästa album som någonsin släppts) så kan han, tyvärr, bara drömma
Citera
2007-05-26, 12:10
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marfere
Jo jag vet, det är ju bra att han lägger ner så mycket tid på den för att den ska bli "perfekt" men han strävar efter det omöjliga. Om han hade tänkt sig ett bättre album än Appetite for Destruction (som enligt mig är en av de bästa album som någonsin släppts) så kan han, tyvärr, bara drömma

Med tanke på att Linkin Park gick in med runt 150 låtidéer i studion till sin nya skiva så tycker jag inte att det verkar så väldigt mycket, heh.
Citera
2007-05-28, 16:49
  #8
Medlem
Bobbo Vikings avatar
Madagascar tycker jag nästan är bättre i denna live-version från Boston 2002, än den nyligen läckta studioversionen.

EDIT: Fanns det inte redan en tråd om GN'R's nya låtar? Slå ihop dem...
EDIT 2: http://www.flashback.org/showthread.php?t=424707
Citera
2007-05-28, 23:55
  #9
Medlem
Finns det nån anledning att tro att det kommer bli en skiva av detta eller är dessa låtar det man ska nöja sig med? Dvs bränna sig en egen Chinese Democracy och låssas att det är den riktiga...
Citera
2007-05-28, 23:57
  #10
Medlem
Hoppas dom stämmer skiten ur helvetet som läckt dom här låtarna.
Citera
2007-05-29, 01:20
  #11
Medlem
Marferes avatar
"Catcher in the Rye" har inte läckt med bra kvalité än eller?

Eller "Rhiad And The Bedouins" och "Oh My God"?

"Silkworms" som man har hört från nån krasslig liveinspelning är det sämsta av det nya guns, hoppas inte den kommer med på albumet
Citera
2007-05-29, 10:56
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marfere
"Catcher in the Rye" har inte läckt med bra kvalité än eller?

Eller "Rhiad And The Bedouins" och "Oh My God"?

"Silkworms" som man har hört från nån krasslig liveinspelning är det sämsta av det nya guns, hoppas inte den kommer med på albumet

Oh My God finns i bra kvalité eftersom den var med på en skiva 1999. Resten har inte släppts. Håller med om Silkworms. Sjukt dålig låt.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback