Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-01-19, 23:06
  #253
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalagasen
Tog din kommentar som ett mer "Vilket crew lirar ens vägg? Pff.. borde lira stål istället" sett en hel del Mac10 dyka upp, har ju visserligen inte varit ute och tagit mig en vända runt krokarna på nån vecka så förvånar mig inte om det har dykt upp mer!
Din oförmåga till att svara/läsa frågor överträffar oss alla, du är makalös.
Citera
2017-01-22, 18:35
  #254
Medlem
I Avesta har Rond börja härjat , annars är de rätt dött
Citera
2017-01-26, 17:24
  #255
Medlem
Det lilla jag såg av borlänge och hedemora så såg jag bara 1 MAC10 tag under hela vistelsen. Skulle inte säga att scenen är aktiv där uppe. Jag var ju iofs bara där i en vecka men...

Såg dock en RYG tag som såg hyfsat ny ut! Det intresserade mig, trodde bara att de lirade i Stockholm
Citera
2017-01-26, 17:27
  #256
Medlem
Kennethkuks avatar
Hur många finns det i dalrna som målar,
Citera
2017-02-03, 04:09
  #257
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kennethkuk
Hur många finns det i dalrna som målar,

ett fåtal tippar jag på :P
men graffers som e på "Besök" drar väl en tagg här och där kan jag tänka mig
Citera
2018-09-23, 12:59
  #258
Medlem
Någon som ver om det händer något här i krokarna?
Rör mig mest i Borlänge och här verkar vara heldött
Citera
2020-04-19, 21:06
  #259
Medlem
vitaminpillrets avatar
Hur ser det ut med lagliga väggar i Ludvika? Har för mig att det ska finnas en.
Citera
2020-04-20, 14:50
  #260
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vitaminpillret
Hur ser det ut med lagliga väggar i Ludvika? Har för mig att det ska finnas en.

Ajemän, Vid sporthallen finns en laglig väg som byts ut då och då men aldrig sett den omålat så du får va snabb på.
Citera
2020-04-21, 10:21
  #261
Moderator
evilhoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Latfet13
Ajemän, Vid sporthallen finns en laglig väg som byts ut då och då men aldrig sett den omålat så du får va snabb på.
Hur menar du nu? Är det en laglig vägg så målar man ju bara över den som målade innan eller har ni specialregler i Dalarna?
Citera
2020-05-11, 23:02
  #262
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av evilhoney
Hur menar du nu? Är det en laglig vägg så målar man ju bara över den som målade innan eller har ni specialregler i Dalarna?

Den plockas ner över vintern har jag för mig och sätts upp på våren igen, kan även va så att dem byter ut dåliga skivor innan den sätts upp igen.
__________________
Senast redigerad av ProperSpot 2020-05-11 kl. 23:05.
Citera
2020-05-25, 10:19
  #263
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thatdumbfuck
Har sett väldigt mycket GDM men sen om dem kommer någon annanstans ifrån det vet jag inte
GDM är iaf delvis från Mora. F*lix M*lmgren vet jag att en av dem heter. Bor numera i Orsa. Skriver ut namnet då det är mer eller mindre allmänt känt vem det är bland kommun och fastighetsägare numera.
Citera
2020-06-05, 00:49
  #264
Medlem
StayTrippys avatar
Ifall man ska röra sig uppåt i Sverige, roadtrip! Vilka städer ska man besöka? Större, byar spelar ingen roll. Önskar bara fint landskap och sköna spots samt kanske en lugn godsyard.

Bästa
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback