Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-05-25, 13:43
  #1
Medlem
http://expressen.se/nyheter/1.693967

Citat:
Polisrazzia mot hiv-man
En man i 30-årsåldern misstänks för försök till grov misshandel, sexuellt utnyttjande alternativt våldtäkt mot barn.
Han är hivsmittad - och övergreppen ska ha pågått under de senaste fem åren.
- Det pågår en förundersökning, bekräftar kammaråklagare Sara Lindqvist.

Oj, oj, oj...

Man får lite Alexandra-vibbar av det här. Man i förort med datorer och små svenneluder.. förlåt: frigjorda unga kvinnor.

Är det någon som känner igen huset i fråga? (Västerort, Stockholm)

Av beteendet att döma, hans njutning av att försöka smitta så misstänker jag mångkulturell gärningsman. Det styrks av parabolen som syns på huset.

Nån som vet något?
Citera
2007-05-25, 13:58
  #2
Medlem
Trollishs avatar
Ja vad ska man säga?

Hoppas han dör inget barn förtjänar bli våldtagen.
Citera
2007-05-25, 14:13
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollish
Ja vad ska man säga?

Hoppas han dör inget barn förtjänar bli våldtagen.

Nu handlar det väl inte om våldtäkt. Lika lite som om HIV-mannens eskapader gjorde det.
Citera
2007-05-25, 19:34
  #4
Medlem
BigMoneys avatar
nu handlar det om små fjortisar som suger kuk hit och dit och då kan jag inte ha någon respekt för dom och dom förtjänar att dö.

mannen kan också gå och dö eftersom han utnyttjar små flickor på sexuella planet, och det är absolut fel. men det vet ju alla friska människor.

skulle vara intressant och veta vart det där huset ligger.
Citera
2007-05-25, 21:17
  #5
Medlem
Celles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuff datakille
Nu handlar det väl inte om våldtäkt. Lika lite som om HIV-mannens eskapader gjorde det.
Om du läser artikeln så ser du att en av hans sexpartners var under 15år dvs våldtäkt eftersom sexuellt umgänge med minderårig är våldtäkt oavsett om denne är med på det eller inte.

Citat:
Hade sex med underårig
Enligt Expressens uppgifter ska utredarna också ha säkrat dokument som visar att den misstänkte hivmannen haft sexuellt umgänge med flera unga flickor. En av dessa ska ha varit under 15 år vid tiden för brottet.
Citera
2007-05-25, 22:06
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Celle
Om du läser artikeln så ser du att en av hans sexpartners var under 15år dvs våldtäkt eftersom sexuellt umgänge med minderårig är våldtäkt oavsett om denne är med på det eller inte.

Jag lästa artikeln. Jag har svårt för nyspråk, det var därför jag skrev som jag skrev. 14 och 364 dagar vs. 15 år och en dag. För mig spelar det ingen roll.
Citera
2022-10-17, 05:34
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuff datakille
Jag lästa artikeln. Jag har svårt för nyspråk, det var därför jag skrev som jag skrev. 14 och 364 dagar vs. 15 år och en dag. För mig spelar det ingen roll.
2007..? Smittade hsn någon? Är väl grov misshandel i så fall?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback