Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2007-05-25, 12:08
  #13
Medlem
ubersantas avatar
Intressant det här.

En polis från trakten skriver mytoman (antar sen att han gör bäst i att inte skriva mer i denna tråden för sin egen skull). Ligger det något i det?

Om det ändå stämmer med hotbilden som existerar, är det inte skrämmande? Verkar då vara ett ungdomsgäng som är svartsjuka/hämndlystna och har gjort det till sin favoritsyssla att terra grabben och hans familj. Inte helt otroligt att det är så, känner själv några sjuka personer som när de väl fått något på hjärnan inte kan släppa det - kvittar vad. Svenska avundsjukan, och vänsterideologins galenskap är en farlig kombination.
Citera
2007-06-15, 20:02
  #14
Medlem
jan-es avatar
Edit: Jag har fått reda på att jag har träffat och känner denna personen.. Oops! Sorry för dum bump, kom bara på det nu.
Citera
2007-06-16, 00:32
  #15
Medlem
Legalizelutfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HoldenCaulfield
Den där snorungen kan ju bara peka på en karta var han vill bo och få allting serverat på ett fat, ny fin skola och nytt fint socialt nätverk nån annastans, så var ligger nyhetsvärdet liksom? Det finns riktiga problem här i världen.

att en 18 åring blir utsatt för regelbundna hot och att man plaserar en bilbomb på hans bil.

skulle inte detta vara en nyhet?

tycker du att det är okej att hota folk till livet bara för att de har rika föräldrar?
Citera
2007-06-16, 02:18
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Legalizelutfisk
att en 18 åring blir utsatt för regelbundna hot och att man plaserar en bilbomb på hans bil.

skulle inte detta vara en nyhet?

tycker du att det är okej att hota folk till livet bara för att de har rika föräldrar?

Som jag redan sagt, saken har inte hänt. Dock kommer troligtvis inte tidningarna skriva om det.
Citera
2007-06-17, 11:36
  #17
Medlem
jan-es avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkie
Som jag redan sagt, saken har inte hänt. Dock kommer troligtvis inte tidningarna skriva om det.

Fast där har du fel. Det tidningarna inte skrev, var att polisen var tvungna att tömma gasledningarna där bilen med "bomben" stod parkerad.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback