Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2007-05-27, 05:53
  #25
Medlem
Golonkas avatar
Jag är grymt bakiskåt! Ett rått knull sitter fint innan man går upp, spyr och skiter blod!
Citera
2007-05-27, 11:19
  #26
Medlem
Nokias avatar
Bakis nu och måste motvilligt erkänna att lite sex skulle inte vart fel. Trodde inte jag var kåt på bakisfyllan men får nog inse fakta. Ett samtal till KK ligger inte långt bort
Citera
2007-05-27, 12:16
  #27
Medlem
jamesbondes avatar
Blir också bakiskåt ibland. Varför? Kanske för att man känner sig döende och vill passa på att ta ett sista nyp? Hormonellt betingat?
Citera
2007-05-27, 19:20
  #28
Medlem
Agent|Os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anteaus
Alla blir mer eller mindre bakiskåta, och det oavsett kön, men graden av kåthet beror på hur mycket man drack dagen/kvällen innan i kombination med hur pass man lyckas sublimera känslan. Så där har du svar på fråga 2 - även tjejer blir bakiskåta, men kanske inte lika mycket då de generellt sett dricker mindre och kanske ignorerar känslan oftare.

Varför blir man då bakiskåt? Mjo, det är faktiskt inte svårare än så att det är mer testosteron som får härja runt i kroppen dagen efter alkoholintag. Och testosteron är alltså det hormon som styr kåtheten, och det hos båda könen. Och varför finns det mer testosteron i kroppen då? Enkelt - det enzym som vanligtivs håller testosteronhalten i kroppen på en lagom nivå råkar vara samma enzym som behövs för att spjälka alkoholen. Så när detta enzym är upptaget med att få alkoholen ur kroppen på dig så lämnas testosteronet åt sitt öde och kan då alltså skjuta i höjden. Ergo - du blir bakiskåt. Häpp!

Vad heter enzymet ifråga?
Citera
2007-05-28, 14:04
  #29
Medlem
Anteauss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agent
Vad heter enzymet ifråga?
Rättar mig själv här lite:
Det är förvisso ett enzym, men med tanke på att enzymet finns i flera versioner med olika funktioner i olika organ så borde jag ha benämnt det som ett isosym för att vara helt korrekt.

Namnet är iaf Gamma-ADH.
Citera
2007-05-29, 16:08
  #30
Medlem
alltid bakiskåt, så skönt men så ont i huvet efteråt
Citera
2017-12-25, 08:46
  #31
Avstängd
negrofobens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarJ
Vanligtvis tycker jag morgonsex är det bästa, har man då bakfylla på det så blir man som ett djur!
Det räcker att min kille ger mig en lätt gomorgon kyss på bakfyllan så får han räkna med att han blir kvar i sängen ett tag till
Så jag som tjej blir även jag otroligt kåt en bakfylle morgon..
Najs!
Skönt att veta att även tjejer kan bli sjukt bakiskåta!
Ligger just nu med en enorm ångest och kåthet!
Hevete vad mysigt det hade varit med en facesitting och en rejäl avsugning.....
Hade jag varit lite nyktrare så hade jag bokat nån kåtis och kört dit....
Citera
2017-12-25, 13:25
  #32
Medlem
Onan-erarens avatar
Jag blir jävligt bakfyllekåt om jag dricker öl å vin men slö å halvdöd om jag dricker starksprit. När jag vaknar upp efter en fylla på öl å vin så vill jag bara knulla, hårt å länge har jag druckit starksprit vill jag dra något gammalt över mig.
Citera
2018-04-17, 22:39
  #33
Medlem
Visst är det sååå skönt?
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback