Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-07-04, 23:29
  #13
Medlem
The Spoony Bards avatar
Köpte DS när det kom ut och som vanligt med Nintendos handhållna konsoller så var dom ju tvugna att släppa nån nya variant efter åt DS lite. Är det värt att sälja min gamla DS och skaffa nytt?
Citera
2007-07-05, 07:14
  #14
Avstängd
radikal08s avatar
Fan det är inte sant. Jag är den som INTE är klantig, det är min kusin som är den klantige jäveln. Men jag har endå lyckats tappa DS'et i golvet TRE gånger på en vecka.

Hur som helst, mariokart... Är det samma friendcode för alla spel, eller får man ett nytt friendcode?

Let's add eachother.
Kan hur många som helst adda en eller är bara ett få antal som kan göra det, för på vilka forum jag än har hamnat på så är det ingen som ger ut sin friendcode i en tråd, så man måste alltid pm'a för det.
Citera
2007-07-05, 09:09
  #15
Avstängd
radikal08s avatar
Jävla SKIT SPEL!!!!!!!! Mariokart. Låg etta på första banan och andra banan. Tredje banan kom jag på andra plats, tänkte att det kanske var okej... Så den sista banan, jag och den stora apan tävlar, sista varvet, tre sekunder från mål och jag ligger etta, sen kör han IN I MIG SÅ att jag kommer på andra plats, EN cm från honom.

Det blev svettigt men nu är jag så jävla förbannad, nu måste jag köra om hela skiten för att låsa upp dom andra två tournamenterna.

Jag for runt på pinball banan som en idiot, först körde kulan in i mig och sedan flög jag in i dom två spakarna blabla, nu är jag på den banan igen. Och helt plötsligt har Peach blivigt en motståndare, förut var det Toad.

Nu är jag helt röd i ansiktet av ilska. Special Cup, rainbow någonting. Tror ni inte att jävlarna puttar ut mig från banan tre gånger så nu hamnade jag på sista plats. Och bowsers bana kom jag på andra plats, men tänkte kompensera på den sista banan, där dom puttar ut mig från banan tre gånger!!
Citera
2007-07-05, 11:36
  #16
Medlem
PLACEBOiSTiCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Spoony Bard
Köpte DS när det kom ut och som vanligt med Nintendos handhållna konsoller så var dom ju tvugna att släppa nån nya variant efter åt DS lite. Är det värt att sälja min gamla DS och skaffa nytt?

Ja!
Citera
2007-07-05, 11:59
  #17
Moderator
Falukropps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Spoony Bard
Köpte DS när det kom ut och som vanligt med Nintendos handhållna konsoller så var dom ju tvugna att släppa nån nya variant efter åt DS lite. Är det värt att sälja min gamla DS och skaffa nytt?


Japp. Bara bildkvaliteten på DS Lites skärm gör det värt det. Sån otrolig skillnad.
Citera
2007-07-05, 13:37
  #18
Medlem
Aiadans avatar
Jag är på wifi spel rätt så ofta, ge friend code och vilket spel så kan vi nog arrangera lite spelsessioner

Skulle någon vara intresserad av Advance Wars Dual Strike så vore det jättekul, gärna någon helg dock, matcherna har ju en tendens att dra ut in i det oändliga (man kan väl köra wifi på det har jag för mig? eller är det bara vanligt vs )
Citera
2007-07-05, 23:20
  #19
Medlem
Är det någon som testat Lost in Blue 1 och 2 ännu?
Jag laddade in båda i min DS, testade lite snabbt bara (lirar Phoenix Wright just nu och orkar inte köra igång ett till spel) och det verkar ju skoj.

Men hur skakar man ner något från palmerna?
Citera
2007-07-05, 23:27
  #20
Medlem
PLACEBOiSTiCs avatar
Det är inte kul alls! Krävs allt för mycket för att överleva, det är inte svårt att dö heller, det förstör spelet, om man kunde utforskat resten av ön åtminstone halva tiden man kämpar för att överleva skulle det vara mysigt men nu är det verkligen inte roligt!

Citera
2007-07-05, 23:41
  #21
Avstängd
radikal08s avatar
Hallå, varför fuskar alla? På mariokart så klart...
Jag väljer Yoshi, och då väljer någon annan också Yoshi och får ett skelett (stavning?) yoshi med warios bil.

Hur fasen går det till? Får jag också välja så där om jag klarar spelet, eller fuskar dom bara?
Citera
2007-07-05, 23:43
  #22
Medlem
PLACEBOiSTiCs avatar
Du låser upp karaktärer, och bilar. Skelettet heter Dry Bones. Men ja, fusk är nog vanligt, typ makron för att snaka. Men sen är vissa gulingar riktigt bra på att snaka ändå, finns vissa servers eller forum som kör helt utan snaking på sina spel, testa det?
Citera
2007-07-05, 23:45
  #23
Medlem
Är det nån som vet en fungerande version av Mario Hoops 3on3 ?

Jag får igång spelet, men knapparna funkar inte, kan bara springa runt med bollfan =Þ
eller har jag missat ngt viktigt?
Citera
2007-07-05, 23:45
  #24
Avstängd
radikal08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PLACEBOiSTiC
Du låser upp karaktärer, och bilar. Skelettet heter Dry Bones. Men ja, fusk är nog vanligt, typ makron för att snaka. Men sen är vissa gulingar riktigt bra på att snaka ändå, finns vissa servers eller forum som kör helt utan snaking på sina spel, testa det?

Hej tack för svaret!
Nej jag har inte testat det, tror jag. Jag vet inte riktigt vad snaking är för något. Har det att göra med bilarna?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback