2007-06-18, 22:49
Medlem
Glamourbögens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UnnamedPlayer
Jag har faktiskt aldrig ens hört talas om honom. Den där Markus som tydligen var med samma år har jag iaf sett bild på. Den här Danny är faktiskt inte speciellt snygg. Dessutom är han otroligt töntig.
Jag hittade denna, http://img.aftonbladet.se/noje/0610/31/danny210.jpg som ser ut att föreställa nån snubbe som parodierar 80-talets glamrock. Ser ut som en pr-affisch för en Will Ferrel-komedi ffs. Seriöst tjejer, gillar ni den bilden? Det känns lite hopplöst isf faktiskt.

Grabben ser ju ut som ett miffo
Citera
2007-06-18, 22:53
Medlem
666Hates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glamourbögen
Grabben ser ju ut som ett miffo
Kan nog garantera att du, Glamourbögen ser också ut som ett miffo för oss normala...
Citera
2007-06-18, 22:56
Medlem
Glamourbögens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 666Hate
Kan nog garantera att du, Glamourbögen ser också ut som ett miffo för oss normala...

Och det skall du säga som är omgiven av spruckna speglar
Raring, jag är en snygging tom när jag är ful
Citera
2007-06-18, 22:57
Medlem
I_O_Us avatar
Citat:
Jag har faktiskt aldrig ens hört talas om honom. Den där Markus som tydligen var med samma år har jag iaf sett bild på. Den här Danny är faktiskt inte speciellt snygg. Dessutom är han otroligt töntig.
Jag hittade denna, http://img.aftonbladet.se/noje/0610/31/danny210.jpg som ser ut att föreställa nån snubbe som parodierar 80-talets glamrock. Ser ut som en pr-affisch för en Will Ferrel-komedi ffs. Seriöst tjejer, gillar ni den bilden? Det känns lite hopplöst isf faktiskt.
Bilden är från rock-temat på Idol och han sjöng en Guns n Roses-låt...
Citera
2007-06-18, 22:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av I_O_U
Bilden är från rock-temat på Idol och han sjöng en Guns n Roses-låt...
Aha. Vad.... otroligt töntigt.
Citera
2007-06-18, 23:21
Medlem
honken80s avatar
Citat:
Aha. Vad.... otroligt töntigt.

Ganska töntig kommentar dessutom, om vi ska leka vm i tönterier.
Vissa diggar han, vissa gör det ej, men tråden handar väl inte ens om det.

OnT:

Det intressanta är väl ändå om vad fan grabben gjort på filmerna och om det finns några överhuvudtaget.

De kan inte vara "oläckta" förtfarande om det var något, eller har han köpt tillbaka dem tro?
Citera
2007-06-19, 00:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av skrilla
Hahaha, det hade ju iofs varit jävligt kul om det var så. Icke att förglömma: alla vände ju inte direkt R. Kelly ryggen, snarare säljer han mer än någonsin. Det är kanske inte en så dum idé mao.

Jo, visst fan hade det varit kul!

"Det är ganska snuskiga saker på filmen", hade det varit R-Kelly-prylar så hade fan "ganska snuskigt" varit en underdrift. Det är ett fucking under att han har lyckats rädda sin karriär efter den "incidenten".
Citera
2007-06-19, 01:08
Medlem
wigwaggles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pyramidbyggaren
Det rykten om att det inte existerar någon stulen mobil, allt skall ha varit ett PR-trick för att få löpsedlar. Ett ganska misslyckat PR-trick.

Personligen hoppades jag på att Danny skulle göra en R. Kelly på filmen. Då hade jag fan köpt hans album, alla andra hade vänt honom ryggen.
Så du säga att _om_ Danny satt på minderåriga tjejer du hade velat ger honom ekonomisk stöd?
Citera
2007-06-19, 12:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av wigwaggle
Så du säga att _om_ Danny satt på minderåriga tjejer du hade velat ger honom ekonomisk stöd?

Tjejen i R Kelly-fallet var väl 15? Problemet var ju inte hennes ålder, problemet var att han videofilmade när han pissade på henne.

Jag tycker det är sjukt men jag kan inte låta bli att tycka att det är roligt.
Citera
2007-06-19, 18:39
Medlem
KönsKlass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stewie_griffin
TÅÅÅÅÅÅÅÅKKKKIIIIIIOOOOOOOOOOO JOOO GÅTT THE RYTEM IN JOR BLOOOOOOD etc.

Sätt på rixFM i nån timma så kommer den spelas. Danny - Tokyo
RixFM tvingas väl bara dödsdömda att lyssna på? Kanske en och annan efterbliven mongoliodunge rattar in den med flit också. Inte för att jag menar att du skul...

Citera
2007-06-19, 19:02
Medlem
Linkzies avatar
Töntig, ful, bög plus andra okvädingsord... Är grabbarna avundsjuka på pågen månntro?
Citera
2007-06-19, 23:57
Medlem
Judyjetsons avatar
Han gick en klass över mig i grundskolan. Han kallades bögen, nån påstod att han satt ner och pissade. Sen vart han bråkstake en period och blev hemkörd i polisbil! Men nu är han bara bög igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in