2021-06-26, 19:59
Medlem
Blackra1ns avatar
Lever det goda livet i Haifa,Israel hörde jag sist av en på jobbet.
Citera
2021-06-26, 20:12
Medlem
Fiskmånglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blackra1n
Lever det goda livet i Haifa,Israel hörde jag sist av en på jobbet.
Det goda livet utan sin familj?
Karln är ju en komplett idiot. Jag hade inte bytt ut mina barn för några pengar i världen.
Citera
2021-06-26, 20:39
Medlem
Blackra1ns avatar
Så svarade han i en intervju för ett tag sedan :

”Jag har självklart skaffat mig ett nytt liv. Ni tänker fel. Ni sätter er inte in i min situation. Efter 15 år utomlands – vad skulle jag komma tillbaka till?

Du har en 18-årig dotter i Sverige…

–Återigen, jag behöver inte flytta till Sverige för att kunna besöka någon där om jag så skulle vilja. Jag besöker gärna Sverige när jag känner för det.”
Citera
2021-06-27, 06:52
Medlem
GormDenGamles avatar
Någon som vet vem dottern är?
Citera
2021-06-27, 07:02
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskmånglaren
Det goda livet utan sin familj?
Karln är ju en komplett idiot. Jag hade inte bytt ut mina barn för några pengar i världen.
Alla har inte samma familjekänsla som du. Att Posener saknade vissa psykologiska beståndsdelar framgick ganska tydligt redan vid Trustorhärvan. Han hade ingen ånger, tänkte inte för ett ögonblick på de som drabbades och kände inget ansvar att göra rätt för sig. Att han skulle prioritera bort sin dotter ovanpå detta för att själv leva livets glada dagar i hemlandet, ja det kanske inte är alldeles otänkbart. För juden Posener existerar bara han själv och hans behov. Collateral damage är ointressant.
Citera
2021-06-27, 07:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maone
https://www.jusbrasil.com.br/topicos...-ralph-posener

Finns han i Brasilien?
Kan någon hjälpa mig att tyda vad jag funnit?

Ja han använder nog sitt riktiga namn!😂😂😂
Citera
2021-06-27, 07:31
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pa.Forever
Ja han använder nog sitt riktiga namn!😂😂😂

Du behöver inte håna någon som undrar, när du själv inte har en blekaste aning om han använder sitt riktiga namn eller inte.
Citera
2021-06-27, 10:26
Medlem
Starbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Feinlyre
Störtkul, skämt om jude-näsor! Eller inte.
Påsen har varit borta i tio år nu. Det är ett faktum att brosket i näsa och öron växer hela en persons liv. Så om han dök upp så borde hans näsa vara en aning större än på tidigare foton. Fast jag tror nog han håller sig härifrån. Sydliga länder är nog behagligare för allmäntillståndet (för honom).

Satt mitt emot honom på Södertäljependeln förra året. Han klev av i Älvsjö, aset. Borde han inte kosta på sej taxi, aset. Han måste ju sitta på åtskilliga miljoner från bedrägeribytet, aset.
Senast redigerad av Starback 2021-06-27 kl. 10:31.
Citera
2021-06-27, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Du behöver inte håna någon som undrar, när du själv inte har en blekaste aning om han använder sitt riktiga namn eller inte.

En person som är efterlyst använder inte sitt riktiga namn!!! Han har inte hållt sig undan i snart 25 år med att fortfarande andvända sitt namn. Riktigt roligt att någon kan tro detta. Så ja då är det på plats artt håna lite.

“Blekaste aning om han anväder sitt riktiga namn eller inte”

Fan är du lika korkad?
Citera
2021-06-27, 20:38
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
En person som är efterlyst använder inte sitt riktiga namn!!! Han har inte hållt sig undan i snart 25 år med att fortfarande andvända sitt namn. Riktigt roligt att någon kan tro detta. Så ja då är det på plats artt håna lite.

Fan är du lika korkad?

Han använde det inte förut. Men stor chans för nu. Det jag menade.
Bättra ditt tonläge när du pratar med folk. Andra gången du inte kan uppträda civiliserat.
Citera
2021-06-27, 21:13
Medlem
Citat:

Fan är du lika korkad?
Ibland kan det mest korkade vara genialiskt.
Senast jag hörde något om honom levde han i Israel under rätt namn. Dom flesta där borta tycker inte han gjort något fel. Som vanligt är han och hans gelikar bara oskyldigt förföljda....
Citera
2021-06-27, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Han använde det inte förut. Men stor chans för nu. Det jag menade.
Bättra ditt tonläge när du pratar med folk. Andra gången du inte kan uppträda civiliserat.

Ok ursäkta min ton!

Han är fortfarande efterlyst. Han har bla en skatte skuld på 20 miljoner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in