Vi är ett gäng som varje år träffas & har ett "Testikel party" eller TP som vi säger.
Men det är tydligen inte så vanligt... men titta in på våran sida å se hur det går till med både bild & text.!
Haha är det enda skälet till ditt konto på flashback att missionera för desa utsvävningar? Hittils har jag alltid undvikti att äta testiklar av solidariska skäl, men med några glas vin i kroppen såg de färdigstekta älgtestiklarna klart goda ut. Men nog borde det finnas bättre tillbehör än potatisgratäng?
om man äter larver i afrika kan man väl äta älgpungkulor. har för mig att jag läste i nån tidning för en del år sedan att de va en restaurang som serverade "gourmet tupp-penis" så.. människan äter mycket
Har inte käkat älgtestiklar, men har faktiskt smakat på lamm. Och det var mycket godare än vad jag föreställde mig medan jag såg testikeln glida runt i köket på hotellet jag hade praktik på. Fast när man råkar nämna det till folk tror de att man skämtar och tycker att man är vidrig. Haha.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!