Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2007-05-24, 15:42
  #85
Medlem
Spitting Images avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ubersanta
Har dock än idag inte glömt alla fega vuxna män som gick förbi utan att göra ett skvatt.

Det här är problemet. Det har väl citerats och vänts på tusentals gånger, men är ändå lika sant som alltid: Det är inte ondskan som är farlig utan de goda människornas tystnad.

Jag knallade med sk Nattvandrare en fredagsnatt för inte så länge sedan. Det var en sk lugn kväll. Tre i mina ögon grova slagsmål med inslag mer av misshandel (flera mot en, eller killar mot tjejer) än någon slags jämnbördiga slagsmål. Gemensamt i samtliga fall var att förövarna var kulturberikare och offren infödda svenskar. Glädjande nog hade samtliga brott en annan sak gemensam; samtliga förövare omhändertogs av polis. Vad det leder till vet jag inte, men ändå. En annan glädjande notering var hur närvaron av nyktra vuxna (Nattvandrarna) faktiskt kylde av de heta känslorna. En av nattvandrarna var för övrigt själv blatte och man kan väl sammanfatta det med att han var väldigt tydlig när han talade med "ungdomarna".
Citera
2007-05-24, 19:08
  #86
Avstängd
DrMaZzs avatar
Som Wittgenstein mycket riktigt påpekar har åtminstone en av de inblandade mörk hy. Så "Luktar_flens2" får gärna hosta upp några bevis. Känner han alla som blev fällda eller bara en fåne? Är någon av dem mulatt? Adopterad? Att börja gapa som en fjortonårig idiot och gå till personangrepp är knappast konstruktivt.
Citera
2007-05-24, 23:58
  #87
Medlem
Luktar_flens2s avatar
lkl,

Citat:
Ursprungligen postat av chekius
Låter som definitionen av WT


kanske WT men inte blading ialf ja känner dom alla som blev dömda sa jag ju och alla dom som blev DÖMDA för brottet är svenskar tycker bara det e så kul att alla så fort nått händer så ska alla inavla WT folk börja skylla på blattarna fast det var era landsmän som gjorde det
Citera
2007-05-25, 00:02
  #88
Medlem
Luktar_flens2s avatar
-.-

Citat:
Ursprungligen postat av DrMaZz
Som Wittgenstein mycket riktigt påpekar har åtminstone en av de inblandade mörk hy. Så "Luktar_flens2" får gärna hosta upp några bevis. Känner han alla som blev fällda eller bara en fåne? Är någon av dem mulatt? Adopterad? Att börja gapa som en fjortonårig idiot och gå till personangrepp är knappast konstruktivt.



snart går det så lågnt att jag lägger upp bilder på dom så ni slutar tjata INGEN AV DOM ÄR SVARTSKALLAR han som hänger som en djungel apa är svensk med mellanlångt hår som är lockigt kan va det som gör att ni tror att han är svart inte fan vet jag
Citera
2007-05-25, 00:58
  #89
Moderator
Jeckes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luktar_flens2
snart går det så lågnt att jag lägger upp bilder på dom så ni slutar tjata INGEN AV DOM ÄR SVARTSKALLAR han som hänger som en djungel apa är svensk med mellanlångt hår som är lockigt kan va det som gör att ni tror att han är svart inte fan vet jag
Bilder behövs väl knappast.

Däremot en kontrollerbar källa till att det verkligen är dessa personer som har begått brottet.

En kopia på domen eller liknande skulle vara riktigt fint.
Citera
2007-05-25, 01:09
  #90
Medlem
Luktar_flens2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jecke
Bilder behövs väl knappast.

Däremot en kontrollerbar källa till att det verkligen är dessa personer som har begått brottet.

En kopia på domen eller liknande skulle vara riktigt fint.


var inte full så seriös när jag sa att jag skulle lägga upp bilder på dom men jag lovar dom är svenskar allehopa förstår att några av nazi pojkarna fick sitt hjärta krossat och måste tjaffsa emot och säga att man klart och tydligt ser på dom blurrade bilderna och den hackiga mobil filmen att det är blattar ...
svenska pojkar kan också göra dumheter nazi pojkarna här kan ju intala er att det var deras vikinga blod som fick dom att bli så arga och så "grovt" misshandla den här 49åringen, om det känns bättre då alltså
Citera
2007-05-25, 01:14
  #91
Medlem
Kapads avatar
Hat. Mot att allt sånt här bara accepteras av samhället. Sverige är landet där ingen får säga vad som är rätt eller fel, och alla ska sitta i en ring och klappa händerna. Men vill någon komma och sparka till folk spontant i ringen så är det ok, för ligistpacken bestämmer ju trots allt.
Citera
2007-05-25, 05:02
  #92
Medlem
Made of stones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luktar_flens2
var inte full så seriös när jag sa att jag skulle lägga upp bilder på dom men jag lovar dom är svenskar allehopa förstår att några av nazi pojkarna fick sitt hjärta krossat och måste tjaffsa emot och säga att man klart och tydligt ser på dom blurrade bilderna och den hackiga mobil filmen att det är blattar ...
svenska pojkar kan också göra dumheter nazi pojkarna här kan ju intala er att det var deras vikinga blod som fick dom att bli så arga och så "grovt" misshandla den här 49åringen, om det känns bättre då alltså

Jag tycker att du ska ta och sluta kalla folk för nazi! Jag är då INTE nazi iallafall. Det är lika jävligt om det var svenskar som utförde denna fega attack.
Men tyvärr är ju invandrare kraftigt överrepresenterade vid såna här incidenter. Jag vet för jag bor i Sthlm och inte på bonnvischan.
Citera
  • 7
  • 8

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback