2008-04-28, 19:51
Medlem
toxicitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
. Isch, jag, Jole, Jocke, VenDerBerg och någon till som jag kanske glömt/inte ser så ofta här.

Jag kan nog mest, hänger inte här så ofta dock. Får bli ändring på det
Citera
2008-04-28, 19:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av toxicity

Looking forward to it
Citera
2008-04-28, 19:58
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toxicity

Du har ju bra musiksmak, men du är väl Chelsea va?
Citera
2008-04-28, 20:06
Medlem
toxicitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hazard simpson
Du har ju bra musiksmak, men du är väl Chelsea va?

Ja......
Men sen 97!
Citera
2008-04-28, 20:14
Medlem
WeeMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Du grundar alltså det hela på att några här mätt det framför Liverpools klack i en cupfinal som inte ens spelades på Anfield? Oh herregud.

Ja jag grundar nedanstående uttalande på det:

De har ju det högsta uppmätta ljudet från publiken.

Hur många matcher har du sett på Anfield eftersom du har sån koll på volymen på läktarna?
Citera
2008-04-28, 20:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av WeeMan
Ja jag grundar nedanstående uttalande på det:

De har ju det högsta uppmätta ljudet från publiken.

Hur många matcher har du sett på Anfield eftersom du har sån koll på volymen på läktarna?

Varit två gånger på Anfield, varav en var i början av denna säsong mot Arsenal. Lyckades även få med Gerrards frispark med mobilkameran. På Old Trafford spelar det mycket stor roll var man sitter, ibland kan man knappt höra något alls medan om man sitter på ett annat ställe så är det sjukt. Den arenan är lite mysko.
Citera
2008-04-28, 20:20
Medlem
Quorthons avatar
Jag har läst att Sunderland ska ha de ljudligaste supportrarna i Premier League. Alla toppklubbar kom på nedre fjärdedelen har jag för mig dessutom.
Citera
2008-04-28, 22:31
Bannlyst
Dagens bästa: Adebayor gör 3-1 för Arsenal och provocerar Derby"fansen" genom att kupa sin hand bakom örat.

Svaret:

Adebayor, Adebayoooor
Your dad washes elephants
and your mum's a whore
Citera
2008-04-28, 22:39
Medlem
Liverpoolfansen är bra när det är stor Champions League-match på gång. Jävligt bra till och med. Men när det är vanlig ligamatch mot Wigan eller Fulham så är det väldigt tyst på Anfield. Myten om The Kop bygger på de få CL-matcher då det är fantastisk stämning, men ignorerar de vanliga ligamatcher då det inte är något speciellt.
Citera
2008-04-28, 22:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CeleryFC
Liverpoolfansen är bra när det är stor Champions League-match på gång. Jävligt bra till och med. Men när det är vanlig ligamatch mot Wigan eller Fulham så är det väldigt tyst på Anfield. Myten om The Kop bygger på de få CL-matcher då det är fantastisk stämning, men ignorerar de vanliga ligamatcher då det inte är något speciellt.

Precis.
Citera
2008-04-28, 22:41
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P.G
Att Evra skulle ha hoppat på Chelsea-funktionärerna på grund av en rasistattack
ställer jag mig tveksam till. Känns som att det alltid är (bort)förklaringen när färgade spelare går bananas.

Är också dementerat av United själva så att tro på¨aftonbladets manipulativa artiklar är inte att rekomendera.

Det var ganska kul att Capello satt på läktaren. Han ska ju tydligen välja kapten. United hoppas på Ferdinand... Det kan dom fortsätta att göra för Terry vann matchen som förebild med 10-0. Eller vad säger ni om att totalt flippa ut på Mikel och sedan gå ner och sparka en KVINNLIG steward? Thats the captain for England.. Yeeaaahh...
Citera
2008-04-28, 22:42
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CeleryFC

Sant. Ofta man hör spelarna och tränarna skrika på plan. Tyst som på en begravning. Dock så är Liverpool i dom stora matcherna helt outstanding.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in