2008-04-28, 11:56
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KillLovelyPony
Hade vi inte tackat nej till

Ni kan få tre poäng av oss på säsongsavslutningen. Retar det upp Chelsea och Man U är det ju ännu roligare. Jag gillar Liverpool
Citera
2008-04-28, 11:57
Medlem
Jockegrillars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Odes
Kul
Nej, men det mest troliga.
Citera
2008-04-28, 11:59
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jockegrillar
Nej, men det mest troliga.
Citera
2008-04-28, 13:51
Bannlyst
Ett bra och väntat lag det där årets lag. Var väl hugget som stucket om vänsterbacksplatsen men Clichy fick den nog för att han har varit över förväntningarna. De Chelseaspelarna som var på gränsen till att vara med var nog inte så många ändå, Joe Cole, Carvalho och Ballack isåfall. Men det är ju lite svårt för Carvalho att flytta på Ferdinand/Vidic från årets lag.

En sak som är lite konstigt, om Ronaldo vann för bästa spelaren så borde han nästan vunnit för bästa ynglingen också... Men jag antar att de vill ge det till någon annan, trodde faktiskt att Torres skulle få, men Fabregas höst vägde upp mer tydligen. Inte helt oförtjänt.
Senast redigerad av bLyGE_kEntA 2008-04-28 kl. 13:53.
Citera
2008-04-28, 14:35
Medlem
fprincefuckaurs avatar
Det är spelarna som röstat och man kan inte räkna med att fotbollsspelare ska tänka logiskt.

Läste att bråken startat med att någon från Chelsea (funktionär) startade med att någon sa något rasistiskt till en eller flera united-spelare, varav en troligen är Evra.

Läste det på www.sportinglife.com förövrigt.
Citera
2008-04-28, 14:45
Medlem
Årets Floppvärvningar:

Hela listan

10. Fredrik Ljungberg - West Ham

9. Robert Earnshaw - Derby

8. David Rozehnal - Newcastle

7. Younes Kaboul - Tottenham

6. David Nugent - Portsmouth

5. Diomansy Kamara - Fulham

4. Mido - Middlesbrough

3. Darren Bent - Tottenham

2. Rolando Bianchi - Manchester City

1. Florent Malouda - Chelsea
Citera
2008-04-28, 14:51
Medlem
fprincefuckaurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jason_Puncheon!
Hela listan

10. Fredrik Ljungberg - West Ham

9. Robert Earnshaw - Derby

8. David Rozehnal - Newcastle

7. Younes Kaboul - Tottenham

6. David Nugent - Portsmouth

5. Diomansy Kamara - Fulham

4. Mido - Middlesbrough

3. Darren Bent - Tottenham

2. Rolando Bianchi - Manchester City

1. Florent Malouda - Chelsea

Enligt dig eller någon tidning? Länka isåfall.
Citera
2008-04-28, 14:59
Medlem
Hur i helvete kom Gerrard med i årets lag? Räcker det med att göra 3-4 bra matcher?
Citera
2008-04-28, 15:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av anderna
Hur i helvete kom Gerrard med i årets lag? Räcker det med att göra 3-4 bra matcher?

Han är alltid självskriven i elvan, spelar ingen roll vad han gör. Dock kan de inte ha Terry med längre pga så bra säsonger av Ferdinand och Vidic.
Citera
2008-04-28, 15:17
Medlem
fprincefuckaurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fprincefuckaur
Läste att bråken startat med att någon från Chelsea (funktionär) startade med att någon sa något rasistiskt till en eller flera united-spelare, varav en troligen är Evra.

Läste det på www.sportinglife.com förövrigt.

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/england/article2364695.ab

Min spekulation verkar stämma.
Citera
2008-04-28, 15:59
Medlem
Yngens avatar
Efter att ha tryckt igenom ett par sidor här så har jag kommit fram till två saker (detta blir även mitt första inlägg någonsin på flashback)

1. Det finns en del här som faktiskt förstår fotboll och kan diskutera på en vettig nivå. Tummen upp, här kommer jag spendera mycket tid framöver.

2. Blyge Kenta verkar vara en oerhört osympatisk människa som endast letar fel och pratar med sig själv. Självdistans!?

En underbar säsong börjar lida mot sitt slut. Det ska bli en ära att se United spela hem titeln igen. Alla som är intresserade av fotboll borde uppskatta Cristiano Ronaldos spel... jag tror vi ser en legend födas.
Citera
2008-04-28, 16:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Yngen
Efter att ha tryckt igenom ett par sidor här så har jag kommit fram till två saker (detta blir även mitt första inlägg någonsin på flashback)

1. Det finns en del här som faktiskt förstår fotboll och kan diskutera på en vettig nivå. Tummen upp, här kommer jag spendera mycket tid framöver.

2. Blyge Kenta verkar vara en oerhört osympatisk människa som endast letar fel och pratar med sig själv. Självdistans!?

En underbar säsong börjar lida mot sitt slut. Det ska bli en ära att se United spela hem titeln igen. Alla som är intresserade av fotboll borde uppskatta Cristiano Ronaldos spel... jag tror vi ser en legend födas.

Värt att ta upp det igen, din förbannade idiot. Märks att det är ditt första inlägg och med all sannolikhet inte ens över 12 år. Ära att spela hem titeln? Den är inte hemma på långa vägar. Och nej, det är inte många som kan fotboll här. Isch, jag, Jole, Jocke, VenDerBerg och någon till som jag kanske glömt/inte ser så ofta här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in