Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-24, 19:26
  #229
Medlem
iwaalgeudats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoChiller
Det är solklart Freddie Mercury. Han gjorde alla rätt som frontfigur, en riktig showman. Jag kan förstå att felinformerade individer nominerar t ex GG Allin eller någon av liknande kaliber, men vad ni missar är att stinkande hårdhomosex på en svettig läderbögsklubb är så mycket mer rock'n'roll än våld, skandaler och missbruk. Freddie vinner alltid.

Med andra ord så är Juntaro Yamanouchi och Gero-30/56/?? de två största rockstjärnorna genom tiderna. Gerogerigegege tar bögeriet till nya nivåer jämfört med Freddie Mercury, om nu det är det som är mest rock n roll.
https://www.youtube.com/watch?v=yBs-1qei6lc
Citera
2018-07-25, 06:13
  #230
Medlem
PsychoChillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iwaalgeudat
Med andra ord så är Juntaro Yamanouchi och Gero-30/56/?? de två största rockstjärnorna genom tiderna. Gerogerigegege tar bögeriet till nya nivåer jämfört med Freddie Mercury, om nu det är det som är mest rock n roll.
https://www.youtube.com/watch?v=yBs-1qei6lc

Hur fan ska jag kunna veta det? Sluta nämn obskyra gulingar som ingen förutom du har hört talas om. Jag kan hänga en gura runt halsen på Pilsner-Bosse i parken och kalla honom frontman, men det gör jag inte.
Citera
2018-07-25, 06:21
  #231
Medlem
Gammal tråd, gammalt svar: Freddie Mercury, ’nuff said! Helt oslagbar! Han hade karisman, han hade looken, han hade pondusen och han hade den bästa rösten vi någonsin blivit välsignade med. Vila i frid, du rockens overlord!
Citera
2018-07-25, 07:19
  #232
Medlem
iwaalgeudats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoChiller
Hur fan ska jag kunna veta det? Sluta nämn obskyra gulingar som ingen förutom du har hört talas om. Jag kan hänga en gura runt halsen på Pilsner-Bosse i parken och kalla honom frontman, men det gör jag inte.

Haha, blev du sur? Så djävla obskyra är dem icke. Gero är rätt så ökända för diverse saker.
Och bara för att du inte har hört talas om Gerogerigegege så betyder det inte att det är nå super obskyrt band , dom har sålt tusentals skivor genom åren. Du är bara sur för att jag vet av nån som är mycket bögigare och mer rock n roll än din rockstjärna.
Häng du en gitarr runt Pilser-Bosse, kanske blir nästa mega stjärna.
Citera
2018-07-29, 23:45
  #233
Medlem
fintnirs avatar
David Byrne, Talking Heads. Disciplinerad, helt säker på sin sak, aldrig några misstag, lika bra live som i studion. Tuffaste? No doubt att styra upp med en XXXL-kostym. Varför den stora kostymen? Why stop making sense? Why a movie? Why a big suit? Where do the odd movements come from? What will the band do next?
Citera
2018-08-27, 22:06
  #234
Medlem
Faukess avatar
Lemmy utan tvekan. Jävla chef.
Citera
2018-08-28, 07:44
  #235
Medlem
T.H.F.C.s avatar
Röstar på Iggy Pop - han håller hög klass fortfarande.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback