Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2007-05-19, 19:56
  #1
Medlem
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=672&a=651622

Är det någon som sitter på lite mer info om kampsportskillarna och deras tidigare brottsregister?. Står även om en 41 åring och en 28 åring åkt fast för kidnappning, någon som vet vem personerna är? Larry Lindwall är väl född 1966?.
Någon som vet vad för företag Innuendo Investment Group AB är vad för verksamhet dom pysslar med?.
Hur som hällst, väldigt dålig PR för kampsporten i allmänhet
Citera
2007-05-19, 20:02
  #2
Medlem
Fyfan vad oväntat

Nejdu, kanske dålig PR gentemot Agda 65, men knappast något dem tappar på i ögonen på fansen. Jämförbart med en rappare som suttit inne, det ger bara lite mer grädde på moset.
Citera
2007-05-19, 20:51
  #3
Medlem
Os**ldo P**ma och Th**as Ras**ssen
Citera
2007-05-19, 22:20
  #4
Medlem
zappzapps avatar
är det inte bara en tidsfråga tills någon av de där pillerknaprande slagskämparna går bärsärkagång??
Citera
2007-05-19, 22:34
  #5
Medlem
zzetas avatar
det är inte många av slagskämparna som är professionella till 100%.
inga stora sponsorer som lägger ner fantasisummor.

det är allmänt känt att HA har kopplingar till Kampsportskolan/Stockholm. tror ju inte att de har intressen där som bara är idealistiska. eller?
Citera
2007-05-19, 23:07
  #6
Medlem
sicnexs avatar
Finns en tråd i sportforumet redan, kanske läge att slå ihop
Citera
2007-05-19, 23:50
  #7
Medlem
Det är väl BRA reklam för kampsporten - att buset går in i ringen och håller sig till de regler som gäller där? Är inte det ett vanligt argument (gentemot förbudsivrare) när det gäller kampsporters existensberättigande, att dessa drar till sig och straightar upp de som annars skulle gå lös på folk ute på stan hej vilt? Nu möter de ju sina jämlikar.
Och det är ju bättre att HA (eller vilka det nu är som står bakom) tar in pofit på att kränga biljetter istället för att de säljer kärnvapenmissiler till Usama (eller vad det nu är de tjänar sina pengar på...)?
Citera
2007-05-19, 23:53
  #8
Medlem
T-minus60s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zappzapp
är det inte bara en tidsfråga tills någon av de där pillerknaprande slagskämparna går bärsärkagång??

Tror många av dom redan gjort det, därav den tunga brottsbelastningen.


Men enligt mig är K1 en grym jävla gala, att vissa packar skit i bagaget tycker jag inte är alltför farligt.
Citera
2007-05-20, 00:59
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T-minus60
Tror många av dom redan gjort det, därav den tunga brottsbelastningen.


Men enligt mig är K1 en grym jävla gala, att vissa packar skit i bagaget tycker jag inte är alltför farligt.

Nej jag bryr mig inte speciellt mycket om det, var själv på förra galan hade inte tid denna galan bara.
Tyckte det kunde vara skoj o veta lite mer om det bara
Citera
2007-05-20, 01:23
  #10
Medlem
Robin Woods avatar
Vem skulle inte anlita en K-1 stjärna!
Media har inte mycket att skriva om i frågan. ganska tillintetsägande!
Tänk om journalister skulle ta och börja med att rota i kommunbidrag istället och projektpengar som går upp i rök. Risken är ganska stor att tidningsansvariga får sig en näsbränna för att ders journalister lägger sig i saker som de inte skall rota i, kan jag gissa!
Citera
2007-05-20, 10:04
  #11
Medlem
zzetas avatar
tycker oxå det bra galorna finns, bättre att grabbarna får träna kampsport & få en bekräftelse på att de är något istället för att hävda sig i andra skumma sammanhang.
låt så vara att en & annan kanske agerar indrivare åt HA eller vilka det nu är, det är ju i alla fall inte så ofta "vanligt" folk kommer i kläm. att de spöar på några araber för obetalde drogskulder är ju oxå ett problem, men inte mitt problem.
Citera
2007-05-20, 10:25
  #12
Medlem
Tanken med all denna dåliga pr är att k-1 ska förlora en hel del sponsorer på all denna dåliga pr.

Tacka vet jag Mats Olssons positiva krönika.
http://www.expressen.se/sport/matsolsson/1.686925
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback