2007-06-02, 02:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siglund
Finns det någon sida där det listas vilka djur som är lagliga/olagliga? Om inte så borde det finnas en
Kolla jordbruksverket eller djurskyddsmyndigheten
Citera
2007-06-02, 13:38
Medlem
Detfårinteplatss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gammal Hårdrockare
Binnikemask torde vara ovanliga idag. Bagg, flatlöss, klodyvlar, påshamster osv. Ja det är bara att välja.

Classic!

Grävlingar är ju bara att plocka upp längs vägen, där ligger dom i drivor.

Närå, skaffa akvarium, då kan du få tag på massvis av skumma djur. Drakfiskar, ålar, kräftor och sånt.
Citera
2007-06-02, 13:45
Medlem
s1r1s avatar
snygg dyr och ovanlig..

http://www.lifestylepets.com/
Citera
2007-06-02, 14:03
Medlem
Detfårinteplatss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av s1r1
snygg dyr och ovanlig..

Kuk i stjärten åt dom. WT som avlar fram "a new breed of small dog eller nåt" Mycket dåligt.

Förresten skulle jag inte våga ha en sån där katt här, eftersom rävarna skulle våldta den.
Citera
2007-06-03, 00:25
Medlem
Dangerous_Minds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detfårinteplats
Kuk i stjärten åt dom. WT som avlar fram "a new breed of small dog eller nåt" Mycket dåligt.

Förresten skulle jag inte våga ha en sån där katt här, eftersom rävarna skulle våldta den.

Vad är det du stör dig på? Katten som visas på sidan är ju fin och ser inte alls ut som något fånigt avelsexperiment.
Pilska rävar där du bor, det må jag ju säga.
Citera
2007-06-03, 01:04
Medlem
Slaktuellts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av s1r1
snygg dyr och ovanlig..

165 000 spänn för en katt?

Jag säger som SNL Weekend Update: "A Long Island cat became the first cat in the New York region to undergo surgical hip replacement, which was just several thousand dollars more expensive than the more common practice, total cat replacement."
Citera
2007-06-03, 11:58
Medlem
echnooquebecs avatar
ja tycker det är larvigt att köpa en stackars katt för flera tusen bara för att det är en raskatt, när man kan få en minst lika Bra Bondkatt gratis.
Citera
2007-06-03, 12:30
Bannlyst
En vandrande pinne eller varför inte två ?
Citera
2007-06-03, 14:43
Medlem
echnooquebecs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonJohnson
En vandrande pinne eller varför inte två ?

några jag känner hade några vandrande pinnar, men dom råkade städa bort dom
Citera
2007-06-03, 17:02
Medlem
s1r1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av echnooquebec
ja tycker det är larvigt att köpa en stackars katt för flera tusen bara för att det är en raskatt, när man kan få en minst lika Bra Bondkatt gratis.

jå jag vet jag håller med. står inte ut med folk som använder sådant som status symbol.. fast just den är ju för fan skitsnygg! (onödig inlägg för jag har inte råd ändå)
Citera
2007-06-03, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hoppejoppe
det finns nog folk som föder upp, man kan alltid höra med närmsta grythundsklubb, eller så kan man helt enkelt leta reda på en i skogen :P
akta er för mamma bara..
haha
jag tog hand om en grävlingsbäbis ett tag, den låg ihopkurad vid vägkanten, förmodligen påkörd, men den verkade inte skadad så när den fick i sig lite mat och fick vila, så fick den flytta tillbaks ut i skogen då den ville åt mina kaniner :P
hade den varit lite yngre hade jag behållt den men den var för stor för att bli ordentligt tam, och då känns det lite onödigt.

iaf, trådskaparen, lycka till med val av djur!
berätta gärna vilket djur du valde!
Hm, jo det borde ju finnas någon som föder upp eftersom det är olagligt att ta in vilda djur ... Mailade en grythundsklubb men har inte fått svar än
Citera
2007-06-03, 18:47
Medlem
Robert_Goatses avatar
Såna här kanske?
http://www.newsgab.com/wp-content/up...nd-baboons.jpg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem