Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-12-01, 17:43
  #3673
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vadeklockan
Hejsan, någon som vet hur/om man kan koppla Ps4 kontroll till pc?

Jag trodde det skulle vara så lätt som att bara sätta in usb kabeln, men tydligen inte då det står något om okänd usb på dataskärmen, tacksam för hjälp.

Ladda ner Inputmapper så ska det funka https://inputmapper.com/downloads/ca...2-input-mapper
Citera
2016-12-01, 19:36
  #3674
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuxuz
Ladda ner Inputmapper så ska det funka https://inputmapper.com/downloads/ca...2-input-mapper

Okey, ska kolla upp det, tack
Citera
2016-12-05, 02:20
  #3675
Avstängd
Det funkar inte för alla :/
Citera
2017-02-01, 11:50
  #3676
Medlem
Haft problem med att spelet fryser i 3-4 sekunder..

Igår öppnade jag datorn, dammsög rent allt löst damm, blåste försiktigt ur alla fläktar med tryckluft på burk, och lät sidan utav chassit vara borta under tiden jag startade spelet och testade.

Freez problemet har upphört men däremot började spelet att "lagga" ovanligt mycket och flera warnings symboler började dyka upp på skärmen under spelets gång.

Dessa symboler:
https://www.google.se/search?q=bf4+w...AMVmaJO8k5M%3A

Inte alla dock utan 3 stycken :

- Server Performence
- High latency
- Low FPS

Dessa tre symboler varierar mellan orange och rött under spelets gång på höger sida utav skärmen.

Någon som vet vad som krävs för att ordna detta?
Spelar på trådlöst internet vilket jag alltid gjort och datorn står på samma ställe som alltid, dessa har aldrig tidigare dykt upp under mina 2 år med bf4?
Citera
2017-02-02, 18:09
  #3677
Medlem
Raverlilys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.gant
Haft problem med att spelet fryser i 3-4 sekunder..
Varför göra ett eget inlägg om du redan har skrivit i denna tråd?

Troligtvis har detta något med kylning eller drivrutiner att göra. Kanske har datorn snaffsat åt sig lite mycket damm och därför märker du en skillnad nu trots att du inte ändrat något i datorn (du löste redan detta). Troligtvis beror nästa problem på att du har utdaterade drivrutiner som krånglar till det för spelet.
Citera
2017-02-04, 18:57
  #3678
Medlem
elbels avatar
Lite ot men tror ngn här vet

När jag minimiserar ett spel så kan jag inte få ljud från t.ex. youtube

Jag hör inte helle spelet men det vill jag ju inte

win10
Citera
2017-02-27, 14:46
  #3679
Medlem
Hej har laddat ner Dead Space från Piratebay men när jag försöker starta det får jag meddelandet.

Det gick inte starta en säkerhetsmodul som krävs.
Det går inte köra det här programmet(8016)

Någon som vet någon lösning jag kör windows 10 ?
Citera
2017-03-02, 12:19
  #3680
Medlem
Ingen som vet är detta rätt tråd att fråga i?
Citera
2017-03-30, 14:34
  #3681
Medlem
Manozs avatar
Några andra som har problem med att logga in på PSN? Eller är det bara jag ?
Citera
2017-03-30, 16:10
  #3682
Medlem
Isnatts avatar
Jag skulle spela Assassin's Creed III för första gången men det bryts och jag får upp att det är nåt fel med ac3sp.exe . Vad ska jag göra, hur åtgärdar jag det? Testade ett par grejer jag hittade på nätet men fick det inte att fungera.
Sökte efter ac3sp.exe på datorn och hittade det inte, men det kanske man inte gör
Citera
2017-03-30, 16:15
  #3683
Medlem
salxars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
Jag skulle spela Assassin's Creed III för första gången men det bryts och jag får upp att det är nåt fel med ac3sp.exe . Vad ska jag göra, hur åtgärdar jag det? Testade ett par grejer jag hittade på nätet men fick det inte att fungera.
Sökte efter ac3sp.exe på datorn och hittade det inte, men det kanske man inte gör
Piratat spelet eller använt uPlay?
Citera
2017-03-30, 16:18
  #3684
Medlem
Isnatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av salxar
Piratat spelet eller använt uPlay?
UPlay. Det var gratis nån gång i vintras så drog ner det. Spelet bryts när jag valt nytt spel och introt börjat liksom.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback