Citat:
Ursprungligen postat av west113
wow, jag fick svar från TS! han är ju lite av en gud i sammanhanget!
Läs igen och konstatera att jag förutom det senaste låtit bli att vara kaxig mot dig, ditt påstående är alltså felaktigt. Pratar skit är det många andra som fixar så bra så. Däremot är den här tråden rolig att läsa, eftersom den är fullständigt surrealistisk. Logiken har helt övergivit den, och därför är den liksom evig, på något vis.
Battla mig? Jag har aldrig försökt mej på något sådant, och avstår därför. Din rapp suger, Men du skulle nog strypa mig med ditt självförtroende så fort du öppnat munnen. Såvida du nu, som jag tror, inte är vilken svensson som helst som fejkat hela dig för att skapa en rörelse på flashback. Och det har du gjort bra i så fall!

Jag är en stor medmänniska, det är därför jag försöker svara alla, oseriösa som seriösa.
Förstår inte varför alla hakar upp sig på mitt självförtroende, jag vet vad jag kan. Jag kan leverera, men det gällar att kunna leverera sju dagar i veckan som artist. Där är mitt problem, det är just det jag arbetar mest med idag. Att alltid har den där trygga känslan, veta att "visst en bra rad av killen, men han kommer tappa hakan när jag drar min nästa!".