2008-04-03, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av west113
wow, jag fick svar från TS! han är ju lite av en gud i sammanhanget!

Läs igen och konstatera att jag förutom det senaste låtit bli att vara kaxig mot dig, ditt påstående är alltså felaktigt. Pratar skit är det många andra som fixar så bra så. Däremot är den här tråden rolig att läsa, eftersom den är fullständigt surrealistisk. Logiken har helt övergivit den, och därför är den liksom evig, på något vis.

Battla mig? Jag har aldrig försökt mej på något sådant, och avstår därför. Din rapp suger, Men du skulle nog strypa mig med ditt självförtroende så fort du öppnat munnen. Såvida du nu, som jag tror, inte är vilken svensson som helst som fejkat hela dig för att skapa en rörelse på flashback. Och det har du gjort bra i så fall!

Jag är en stor medmänniska, det är därför jag försöker svara alla, oseriösa som seriösa.

Förstår inte varför alla hakar upp sig på mitt självförtroende, jag vet vad jag kan. Jag kan leverera, men det gällar att kunna leverera sju dagar i veckan som artist. Där är mitt problem, det är just det jag arbetar mest med idag. Att alltid har den där trygga känslan, veta att "visst en bra rad av killen, men han kommer tappa hakan när jag drar min nästa!".
2008-04-03, 16:36
Medlem
Crackiesmallss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aerodynamite
Jag är en stor medmänniska, det är därför jag försöker svara alla, oseriösa som seriösa.

Förstår inte varför alla hakar upp sig på mitt självförtroende, jag vet vad jag kan. Jag kan leverera, men det gällar att kunna leverera sju dagar i veckan som artist. Där är mitt problem, det är just det jag arbetar mest med idag. Att alltid har den där trygga känslan, veta att "visst en bra rad av killen, men han kommer tappa hakan när jag drar min nästa!".
Mannen inge hat på din musik elr dina talanger inom hiphop, men dom enda bra raderna du kan dra är antagligen prewrites som inte är dina eftersom dom är inte heller bra prewrites som freestyle
2008-04-03, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crackiesmalls
Mannen inge hat på din musik elr dina talanger inom hiphop, men dom enda bra raderna du kan dra är antagligen prewrites som inte är dina eftersom dom är inte heller bra prewrites som freestyle

Kallar du mina rader dåliga? Eh, visst det här är ingen avancerad låt. Riktigt simpel, absolut inget 24 verses 2 Pac rap. Däremot har den här låten en känsla, man inte hittar överallt idag. Haka inte upp dig på raderna, oftast ett vanligt fel hos 'nybörjare'.
2008-04-03, 16:47
Medlem
Crackiesmallss avatar
Citat:
Kallar du mina rader dåliga? Eh, visst det här är ingen avancerad låt. Riktigt simpel, absolut inget 24 verses 2 Pac rap. Däremot har den här låten en känsla, man inte hittar överallt idag. Haka inte upp dig på raderna, oftast ett vanligt fel hos 'nybörjare'.
Inte haka upp mig på raderna? enkelrim e svåra att inte haka upp sig på seriöst ska du bli nåt i svensk hiphop måste du börja med flerstaviga rim
jag kommenterade inte flowet, för alla har sitt speciella flow och utvecklar d.
Ditt flow kmr om du verkligen övar övar men sen haru texterna hur gammal är du 24? ingen vill höra en nykomling köra enkelrim d kan du göra på fritidsgårdar elr nåt för 14 åringar som inte bryr sig bara d rimmar tycker dom d e asballt
2008-04-03, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crackiesmalls
Inte haka upp mig på raderna? enkelrim e svåra att inte haka upp sig på seriöst ska du bli nåt i svensk hiphop måste du börja med flerstaviga rim
jag kommenterade inte flowet, för alla har sitt speciella flow och utvecklar d.
Ditt flow kmr om du verkligen övar övar men sen haru texterna hur gammal är du 24? ingen vill höra en nykomling köra enkelrim d kan du göra på fritidsgårdar elr nåt för 14 åringar som inte bryr sig bara d rimmar tycker dom d e asballt

25 år idag!
2008-04-03, 16:53
Medlem
Crackiesmallss avatar
Citat:
25 år idag!
Okk får väl gratulera
men du måste köra flerstavs rim för att komma någonstans i hiphop tro mig sen hur lång tid d tar spelar ingen roll alla lär sig jag skulle kunna tänka mig att lära dig om du inte tar illa upp förstås, för jag menar inget annat än vänlighet inte för jag vill sätta mig på dig och få dig att framstå som en keff rappare, utan vi är i samma båt kör samma musik asså, d e klart man hjälper varann
2008-04-03, 16:56
Medlem
neguins avatar
Citat:
Här är min nya låt från min senaste platta...

Hur manga plattor har du gjort? Hur far man tag pa dem?

Citat:
Den kan bli bättre på vissa partier...

No shit..

Tycker inte heller att de du gjort ar bra, tyvarr, men du kanske ar bra pa ngt annat? Sjalvfortroendet verkar det inte va ngt fel pa iaf... Men, hiphop ar inget for dig.

Lycka till med nagot annat!

edit: Big motherfucking congrats on your birthday!!
Senast redigerad av neguin 2008-04-03 kl. 17:00.
2008-04-03, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av neguin
Hur manga plattor har du gjort? Hur far man tag pa dem?

Har gjort en platta tidigare, hette "This is my territory". Är bara släkt och polare som har den, en nostalgiskiva ibland på fester. Är ingen skiva jag skyltar med, även om den var en helt okej för att vara en debutskiva. Jag håller väl kanske inte med.
2008-04-03, 20:53
Medlem
west113s avatar
Citat:
Har gjort en platta tidigare, hette "This is my territory". Är bara släkt och polare som har den, en nostalgiskiva ibland på fester. Är ingen skiva jag skyltar med, även om den var en helt okej för att vara en debutskiva. Jag håller väl kanske inte med.

För det första, grattis! 25 är ju jämt

Sen tycker jag faktiskt att du kan dela med dig av lite mer material, om inte officiellt så via ett pm eller annat. Efter att man hört detta så verkar åsikterna hagla, men man skulle veta mer med säkerhet om man fick höra lite mer. Du har ingen lust att fixa det?
Om du nu vet vad du kan vill jag också veta vad du kan..
2008-04-03, 21:01
Medlem
DK333s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av west113
För det första, grattis! 25 är ju jämt

Sen tycker jag faktiskt att du kan dela med dig av lite mer material, om inte officiellt så via ett pm eller annat. Efter att man hört detta så verkar åsikterna hagla, men man skulle veta mer med säkerhet om man fick höra lite mer. Du har ingen lust att fixa det?
Om du nu vet vad du kan vill jag också veta vad du kan..

Håller med. Det enda vi har hört är en keff låt. Om du är så jävla vass som du säger så kan du väl lägga upp lite andra låta här. Jag är sugen som fan på att höra vad du kan leverera.
2008-04-04, 02:03
Medlem
Hur kan du ha så bra självförtoende när 99% här sågar dig?
2008-04-04, 03:31
Medlem
neguins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kthxbye
Hur kan du ha så bra självförtoende när 99% här sågar dig?

Det ar ju precis det som sjalvfortroende innebar..

Fragan ar ju hur han kan tro att hans lat ar bra.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in