Citat:
Ursprungligen postat av Aerodynamite
Det här är allt annat än dåligt, produktionen är bra oavsett vad du tycker. Har pratat med många insatta inom den svenska hiphop scenen och alla håller med att låten håller bra klass, så antingen är du avundsjuk eller vågar du inte inse min kvalité som rappare.
Du må tycka att din produktion är jättebra, men jag (och många andra) gör det inte. Din, eller min, åsikt är ingen fakta - det är en åsikt.
Vilka är dessa insatta inom den svenska hiphopscenen? Jag får en känsla av att dom mest hållit med dig för att dom inte orkar tjafsa.
Jag är långt ifrån avundsjuk på dig. Är ingen rappare själv, och vetefan om jag skulle kunna göra bättre, men jag tycker ändå att rappen är dålig.
Citat:
Låten är inte tung musikaliskt sett, däremot är den tung på en känslomässigt sätt vilket jag trodde ni skulle förstå.
Som någon sa så känns det rätt "fjortis", just på grund av sättet texten är skriven.
Citat:
Men jag tackar för kritiken, tyvärr känns ni här på FB alldeles för inskränkta. Ni sågar allt och alla, oerhört tråkigt! Jag tror mycket på den här låten.
Inskränkta?! Du, jag skulle då inte kalla mig inskränkt när det gäller musik. Jag är nog den enda i min kompiskrets som kan gå från goregrind/death metal till hiphop till klassisk musik till psytrance.
Å andra sidan får jag plojvarning av dina svar, eller så är du bara så insnöad på din egen produktion.