Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2007-05-18, 00:18
  #13
Medlem
TrhYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny Crockett
Hur billigt kan man då komma undan med om man åker med Ryan Air?
2 SEK + skatt och avgifter för en ToR.
Citera
2007-05-18, 02:06
  #14
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrhY
2 SEK + skatt och avgifter för en ToR.
???!!!!!!


Nu skojar du med mig va???? Hur i heskotta skulle det vara möjligt för ett bolag att tjäna någonting på något sådant?
Citera
2007-05-18, 02:08
  #15
Medlem
Whattabas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny Crockett
???!!!!!!


Nu skojar du med mig va???? Hur i heskotta skulle det vara möjligt för ett bolag att tjäna någonting på något sådant?

Ptja, det är bättre än ingenting och man skapar en god relation till kunden. Det ger en positiv bild av företaget och nästa gång man ska leta efter billiga flygpriser kollar man hos Ryan Air först.
Citera
2007-05-18, 11:05
  #16
Medlem
TrhYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny Crockett
???!!!!!!


Nu skojar du med mig va???? Hur i heskotta skulle det vara möjligt för ett bolag att tjäna någonting på något sådant?
Bagageavgift, kortavgift, div. försäljning under flygturen, % på busstransfern och framförallt på att 90% av alla resenärer har över 15 kg bagage, där varje kg övervikt kostar 8€, mm.
Citera
2007-05-18, 17:54
  #17
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whattaba
Ptja, det är bättre än ingenting och man skapar en god relation till kunden. Det ger en positiv bild av företaget och nästa gång man ska leta efter billiga flygpriser kollar man hos Ryan Air först.
Ok...men då är Ryan Air ett specialfall, eller? Jag noterar att dessutom att Ryan Air enbart flyger till Barcelona och inte till Malaga. Om vi vänder på steken istället, vad är det lägsta man rimligtvis skulle kunna pressa en biljett till Malaga, tur och retur, endast flyg?
Citera
2007-05-19, 21:11
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny Crockett
Ok...men då är Ryan Air ett specialfall, eller? Jag noterar att dessutom att Ryan Air enbart flyger till Barcelona och inte till Malaga. Om vi vänder på steken istället, vad är det lägsta man rimligtvis skulle kunna pressa en biljett till Malaga, tur och retur, endast flyg?

Du är lite lat, va? Ber andra att kolla Ryanair och andra flygbolag istället för att kolla själv! Det är åtminstone det intryck jag får av dig i den här tråden. Sätt igång och surfa, vetja!
Citera
2007-05-20, 20:32
  #19
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beabea
Du är lite lat, va? Ber andra att kolla Ryanair och andra flygbolag istället för att kolla själv! Det är åtminstone det intryck jag får av dig i den här tråden. Sätt igång och surfa, vetja!
Absolut inte! Vill få lite inspiration bara, samt att se detta som en tävling! Vem kan hitta bästa dealen till Malaga? VI har redan en vinnare när det gäller Barcelona, få se om vi kan bräcka en andra destinationen också.
Citera
2007-05-25, 01:49
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny Crockett
Hur billigt kan man då komma undan med om man åker med Ryan Air?

Flög till Barcelona förra året från Skavsta (Ryain Airs Stockholm flygplats) för 19 kr, retur 150.. + flygskatter etc etc, vart totalt ca 600 kr. Var mitt i högsäsongen, slutet på juli början på augusti.
Citera
2007-05-27, 23:51
  #21
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kentaii
Flög till Barcelona förra året från Skavsta (Ryain Airs Stockholm flygplats) för 19 kr, retur 150.. + flygskatter etc etc, vart totalt ca 600 kr. Var mitt i högsäsongen, slutet på juli början på augusti.
Låter bra! Men hur ligger det till med Malaga/Costa Del Sol?
Citera
2007-05-28, 10:29
  #22
Medlem
sterling flyger till malaga från GBG, STHLM och Cph
men du får söka själv jag har ingen direkt lust
Citera
2007-05-28, 20:20
  #23
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alex1987
sterling flyger till malaga från GBG, STHLM och Cph
men du får söka själv jag har ingen direkt lust
Ger de bäst mervärde för pengarna i dagsläget eller finns det något bolag som klår dem? Jag minns att snowflake var rätt skarpa när de fortfarande fanns/åkte det, men det var ju en annan tid. Är Sterling dess "arvtagare"?
Citera
  • 1
  • 2
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f487543

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback