Citat:
Ursprungligen postat av Bossieman
Jag vet inte alls, du sitter i Windows och har problem att bränna iso filen? Du har packat upp iso-filen och nu hittar du inte original iso filen längre?
Nej.. ja gjorde en kopia av isofilen innan ja packa upp men det behövdes egentligen inte då orginalfilen fortfarande var kvar efter uppackningen.. Dock när ja skulle leta efter isofilen så kunde ja inte hitta den när ja bläddra efter den i nero. Endast mappen ja hade packat upp. men det är löst, ja brände hos en kompis.. var lite lättare o bränna med alcohol120%. Men han hade bara det programmet och orkade inte tanka deepburner nu ikväll o trodde de skulle gå lika bra då han gjort XP skivor med alcohol120%., men det gick bara med DVD och det var visst någon här på forumet som sa att det gick lika bra med det som CD? men ack, jag kommer fram till startmenyn och kan välja installation osv. men ja kommer aldrig till följande:
http://bp2.blogger.com/_JGCUC3b0VFQ/...A4rmbild-2.png
det blir bara en svart bakrund och massa textade kontrollcheckar där det står [ok] och vissa står det error på.. och så står det där bara. går itne trycka någon knapp efter det.
kan det vara pga alcohol120% eller DVDskivan? filen var 699.2mb o ville inte bränna den på CD pga skivan va för liten (700mb) Tror du deepburner fixar det? eller kan filen vara kass?
Ja ska testa igen för ja kollade in guiden för o se om ja hade missat nått och de stog att man skulle trycka F2 för språk och sedan trycka installera,. Dock kan ja inte tänka mig att det är det som är fel.. Men de e värt ett försök.
imorn får ja be kompisen installera deepburner.. och går det inte då så ger ja upp om ni inte kan komma med bättre förslag..
.