Citat:
Ursprungligen postat av PhantomBlot
Nej. Du ska göra som jag skrev tidigare. File -> Burn image. Inget mer. Heter det inte så i Nero nuförtiden så får du läsa i Neros hjälp om hur man bränner en ISO. Eller Googla.
Klarar du inte av att ta reda på hur du bränner en skiva med Nero så kommer du att få väldiga problem med att få ordning på Ubuntu. Inte för att Ubuntu är särskilt besvärligt, men som allt annat här i livet så kan du naturligtvis inte använda det utan att lära dig hur det fungerar.
men du behöver inte vara dryg när allt jag vill ha är lite hjälp? Varför jämför du ubuntus användarvänlighet med att jag har vista och inte får in något annat program som kan bränna ISO? Det ligger inte i min ovisshet att jag kan bränna en ISO-image i XP. Det jag sa förut om ISO var det som stog i Nero o fråga om det fanns nån som visste va ja skulle välja för inställningar. Och jag VET att ja kommer ha problem att installera det om ja inte kan bränna ISO-image, ja har redan provat bränna 2 olika skivor som inte är ISO-image för att jag inte ser det alternativet. Jag är knappast den som sitter o väntar på hjälp utan att försöka själv. Det finns heller inga hjälpsidor i min nero trial.
jag vill nästan minnas att du sa nått liknande: "det är inte ISO filen du ska ha på skivan, det är innehållet.." Är det så konstigt att ja fattar fel då..?
Och jag är fullt medveten om att det kan vara jobbigt med någon som har problem med nått. För er så kanske det är "bara och bara" som håller på med sånt här eller hade windows XP. Hade jag kunnat följa guiden så hade jag gjort det med nöje. Och svar JA för er som undrar; jag har googlat, och ja hoppas ni inser att ja inte sitter o frågar om hjälp när jag har problem om ja visste hur jag skulle göra eller ta vid åtgärder.
Så med det här har ja förklarat att jag faktiskt kan följa guider och folk som hjälper en om det GÅR att göra så som ni säger.. Frågan är om ni vet hur ni ska hjälpa mig eller om ni har något förslag på vad man kan ta vid för åtgärder för att kanske lösa problemet jag har.. Jag har inte dumförklarat er, så gör inte det mot mig.
tillbaka till ämnet.
Men du menar att det står "file -> burn image" i nero eller i alla fall något liknande? Och som ja faktiskt inte hittar nått liknande på min. så undrar jag vilken version av nero du menar?
Någon annan som har nått förslag på brännarprogram till vista annars?
med vänliga hälsningar och utan onda aningar.