Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-05-06, 22:05
  #1
Medlem
Relays avatar
Nääää tänkte jag efter att ha läst nyheten i Text tv. Sasha Cohen ska spela Freddie Mercury i en film om stjärnans liv.
Hela mitt sinne revolterar mot detta val av skådespelare att spela Freddie.
Citera
2007-05-06, 22:16
  #2
Medlem
Nefuss avatar
1, Utseendet är givet enligt mig.
2, Sasha Cohen är igenkänd så många kommer vilja se filmen.
3, Sasha Cohen är INTE bara "Borat". Jag är övertygad om att han kan lyckas med mer än bara Borat, Bruno och Ali G.
Citera
2007-05-06, 23:04
  #3
Medlem
Relays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nefus
1, Utseendet är givet enligt mig.
2, Sasha Cohen är igenkänd så många kommer vilja se filmen.
3, Sasha Cohen är INTE bara "Borat". Jag är övertygad om att han kan lyckas med mer än bara Borat, Bruno och Ali G.
Jag är ett Stort Queen fan och jag vet att det är Fanclub samlingar där folk har lookalike tävlingar i att likna Freddie bäst. Varför valde man inte ut någon av dessa som dessutom är pålästa om Freddie som person, vet hans rörelsemönster på scenen och själva oftast kan låtarna utantill?
Citera
2007-05-06, 23:04
  #4
Medlem
Tror på honom, begåvad skådis och verkar vara smart också.
Citera
2007-05-06, 23:09
  #5
Medlem
Fittfittas avatar
Det låter som en bra idé och jag tror han klarar detta bra. Om inte annat så har han redan lyckats med uppgiften om man ser till utseendet.
Citera
2007-05-06, 23:12
  #6
Medlem
Relays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittfitta
Det låter som en bra idé och jag tror han klarar detta bra. Om inte annat så har han redan lyckats med uppgiften om man ser till utseendet.
Det finns många Queenfans som är med i Lookalike sammankomster i Fancluben varför valde man inte någon av dessa?
Citera
2007-05-06, 23:14
  #7
Medlem
ensiferums avatar
Är inte det här typ den tredje eller fjärde tråden?


Förr höll jag till att johnny Depp borde spela rollen, men nu spelar det ingen roll. Bara den görs seriös så = ) ska defenitivt se den även om jag inte är så stort Queen fan, QUeen var ju en viktig roll i rock historian
Citera
2007-05-06, 23:14
  #8
Medlem
djflexs avatar
Jag tror det blir bra. Ju mer jag tänker på det, desto mer lik blir han. Tror dessutom att Sacha Baron Cohen kan åstadkomma en ganska bra rollprestation.
Citera
2007-05-06, 23:15
  #9
Medlem
merbzzs avatar
Själv gillar inte alls iden att "Borat" ska spela rollen som Freddie , det känns som om man bara kommer att göra narr av en av världens bästa sångare.
Citera
2007-05-06, 23:15
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Relay
Det finns många Queenfans som är med i Lookalike sammankomster i Fancluben varför valde man inte någon av dessa?
Därför att de mest troligt är helt värdelösa eller mediokra skådisar.
Citera
2007-05-06, 23:16
  #11
Medlem
Robert_Goatses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Relay
Det finns många Queenfans som är med i Lookalike sammankomster i Fancluben varför valde man inte någon av dessa?

För att de inte kan agera?
Eller kommer filmen att bara visa FM på scen när han klappar händerna och säger Are you allright?
Citera
2007-05-06, 23:18
  #12
Medlem
Relays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Viper-
Därför att de mest troligt är helt värdelösa eller mediokra skådisar.
Dom har ju fördelen med att kunna hela historien om Freddie och gruppen samt hans rörelsemönster på Scen och kan förmodligen alla låtar närapå utantill.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback