Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-10-20, 00:45
  #13
Medlem
UUUUUUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
Nazist, Anti-nazist, Kristen, Kristen krigare, ... Identitär?

Vi får se hur det slutar, sista kapitlet är nog inte skrivet i denna narcissists saga.
Citera
2018-10-20, 11:14
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
Nazist, Anti-nazist, Kristen, Kristen krigare, ... Identitär?


Låter som en normal politisk karriär för 95% av Sveriges ledande nazister.

Är med 5 år i ett nazistparti. Blir osams med några andra. Startar nytt parti. Går inget bra i valet. Lägger ner det politiska. Startar bokförlag. Ajdå, böckerna säljer inget vidare. Lägger ner bokförlaget. Startar ny nationalistisk förening. För lite medlemmar. Startar upp en podd. Tigger swishpengar från lyssnarna. För få lyssnare. Lägger ner. Hoppar över till nystartat invandringskritiskt parti. Floppar i valet. Hoppar av. Skriver kritisk bok om 'Den nationella rörelsen'. Blir intervjuad i MSM. Blir B-kändis. Tröttnar på att vara anti-nazist. Blir nazist igen. Startar upp nytt parti.... osv osv...
Citera
2022-03-11, 01:29
  #15
Medlem
Några av kriterierna till psykopati är ju kriminalitet, tycker inte att dom gjort fel, och att vara totalt orädda. Då är det också lätt att gömma sig bakom kristna tron och kyrkan, då det är lätt att manipulera människor genom tro. Är helt hundra på att karln är psykopat.
Citera
2023-12-17, 22:30
  #16
Medlem
Hegamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rytari
har gått på en utbildning tillsammans med honom, va ska man säga...han verkar vara en adrenalinknarkare helt enkelt, får också en känsla av att han spelar lite teater för folk, rätt schysst kille i övrigt...

Jag har med träffat han. Jag har inget intryck alls av att han är en dålig person. Tvärt om han var trevlig. Däremot vet jag ju om att han gjort lite av varje i sitt liv. Hade jag inte vetat om hans förflutna, hade jag ansett att Anders H är som vilken hantverkare som helst. Han jobbade tydligen som snickare som jag förstod det som. Jag har bara pratat med han ett tillfälles så jag vet ju inte hur han är mellan vägg och skål. Absolut trevlig person, det är mitt första intryck av han iaf.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback