37 015 besökare online
858 325 medlemmar • 45 874 308 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Hem, bostad & familj > Relationer och samlevnad > Relationer och samlevnad: allmänt
Svara på ämne
Ämnesverktyg
Magnus Brage
Medlem
Magnus Brages avatar
Jag vet inte var dessa falskheter kommer ifrån- vem har sagt att man måste älska sin fru/sambo eller flickvän.
Mitt hjärta tillhör mig själv och kommer alltid att göra efter att ha blivit "rövknullad" en gång för mycket.

Vi kommer överens..för det mesta.. eller faan inte det heller.
Hon är en j-a skitsugga ibland- men hon tycker detsamma om mig så vafaan bry sig.

Vi har en överenskommelse som vi håller oss till.. för det mesta.. hon bryter överenskommelsen ofta och så får jag påminna henne om den igen.

Skitkärring är hon.. men hon tycker att jag är en också så skit i det.

Vi bor ihop, faan för det- maten är ju varm när man kommer hem men det är det i korvkiosken också.
Trevlig helg på dig! Kärringjävel!

Fazel
Medlem
Mjaaa....folk är ju tillsammans av olika anledningar. Vilken är din/eran anledning?

show
Medlem
shows avatar
Ni kanske har barn?

storm79
Medlem
storm79s avatar
eller dras ni samman av ett överväldigande förakt till motparten som ni känner att ni får utlopp för endast i en relation?

toMish
Medlem
toMishs avatar
Så trist att komma att bli ett sånt där bittert och trist gammalt par.

Sir.P
Medlem
Sir.Ps avatar
Ser man det hela ur ett ekonomiskt perspektiv är det väl närstan alltid positivt att vara sambo? Eller är din "kärring" en sådan som lever på sin man?

RoscoTanner
Medlem
RoscoTanners avatar
Varför inte bara låta den här tråden dö? Kolla in posthistoriken så ser man att TS startade 6 st tramstrådar på en kvart. Bannad senast kl 10.00 imorgon är min gissning.
"Jag kollade noga igenom frågorna innan jag besvarade dem, jag måste ju tänka på min integritet." Mona Sahlin efter fullbordat knullborgarmärkestest, på temat att det är viktigt att det är seriösa saker man ställer upp på.

Skrävlaren
Medlem
Skrävlarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RoscoTanner
Varför inte bara låta den här tråden dö? Kolla in posthistoriken så ser man att TS startade 6 st tramstrådar på en kvart. Bannad senast kl 10.00 imorgon är min gissning.
TS?

toMish
Medlem
toMishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrävlaren
TS?

Trådskapare.

Alladin
Medlem
Alladins avatar
Säkert ganska många som älskar sin fru, för att ge svar på trådnamnet... sorgligt att du inte gör det utan snarare verkar hata henne.

BULKINGMODE!

It_is_MY_fitta
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toMish
Så trist att komma att bli ett sånt där bittert och trist gammalt par.

Man ska inte ha för höga förväntningar på livet. Då blir man bara besviken. Man får vara glad för det man får och att vara ena halvan av ett bittert par är fullt adekvat för min del. Finns de som har det mycket värre. Så grattis Magnus Brage!

lamp83
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av It_is_MY_fitta
Man ska inte ha för höga förväntningar på livet. Då blir man bara besviken.

Förvänta dig skit och du får skit. Jag förväntar mig nåt extremt jävla bra på alla plan och tänker fanimej kamma hem det också.

Svara på ämne
Topp Dela »