2007-09-02, 00:55
Medlem
Vad gjorde han i Växjö? Outlaws?
Citera
2007-09-02, 01:14
Medlem
Slobodans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spence
Vad gjorde han i Växjö? Outlaws?

Försökte nog mest hålla sig borta från lagens långa arm skulle jag tro.
Citera
2007-11-03, 19:51
Moderator
TheLuckys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koolaid
Kände Micke bra ett tag under tidigt 80-tal när jag pluggade i Uppsala.

Tränade på samma ställe, JEs gym&karate-klubb och jobbade dörr extra bl.a. med Micke(katastrof....), och har ärligt bara gott att säga om honom vad gäller hans bemötande mot mig.

Det är också min erfarenhet av Pavan. En reko kille om man känner honom. Han tyckte mycket om att prata med just poliser, och om de kom till krogdörren för att kolla läget så kunde han prata hur mycket som helst med dem. Ja jag kommer ihåg en gång att han följde med dem ända till bilen, långt ifrån krogdörren, bara för att få prata om ditten och datten. Fast mot kroggäster kunde han vara en katastrof som du säger. Två lägen hade han, antingen kolugn eller så heltokig. Alla som träffat honom inser att han måste lida ha psykiska besvär.

Han tränade som sagt på chikara (ibland) men någon särskilt bra fighter var han inte, såvida han inte fick psykbryt och då skulle man verkligen hålla sig undan, om man inte hette Johan Enader vill säga. Har för mig att Johan smiskade på honom rejält några gånger för att sätta sig i respekt.
Citera
2008-05-14, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halte Harald

Han gick in på ica och käkade lös godis direkt från byttorna.
En musik lärare från östhammar säger då "Hörre du din jävla idiot här i Sverige betalar man för sig" Då slår han ner honom och sen vet jag inge mera.

Musik läraren blev inte nerslagen han fick springa ut bakvägen säger han själv.

När pavan fick sitt första luftgevär sköt han sönder mjölktetrorna i matkassarna när tanter kom ut från ica. Då var han inte gammal.

Det finns många historier om pavan han var ofta till vårdcentralen och ville ha droger, han testade ett automat vapen mot en vägg på torget i gimo.
Citera
2008-05-14, 21:37
Medlem
SMKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spanki
Musik läraren blev inte nerslagen han fick springa ut bakvägen säger han själv.

När pavan fick sitt första luftgevär sköt han sönder mjölktetrorna i matkassarna när tanter kom ut från ica. Då var han inte gammal.

Det finns många historier om pavan han var ofta till vårdcentralen och ville ha droger, han testade ett automat vapen mot en vägg på torget i gimo.

Ett jävla psykfall. Han erbjöd en kompis att delta i ett rån mot en maffiasnubbe i Stockholm. Polaren tacka omgående nej till förslaget.
Citera
2008-05-27, 15:52
Medlem
Ideriks avatar
Gimo ligger väl ändå inte i norrland
Han har man hört många historier om när man var liten, han var man skit rädd för när man såg han på torget.
Citera
2008-11-05, 14:42
Medlem
Idioter. Han är min farbror och min gudfar, och jag har känt honom i hela mitt liv. Han är jävla bråkig och arg av sig. Men är det någon av er som har sett hans godahjärtade sida? Är det någon av er som har firat födelsedagar eller jul med honom? Är det någon som förstår hur intelligent han är? Att han kan brottas lika bra verbalt som fysiskt.
Skaffa er ett liv för guds skull!
USCH FY FAN!
Citera
2008-11-05, 14:54
Medlem
knowss avatar
Satt med Pavan för ett antal år sen och min uppfattning av honom var god,skön lirare och en riktig hårding. Många kanske ogillar han men ej jag En cool grej va att han gick med en bibel och var som en pastor
Citera
2008-11-05, 18:53
Medlem
SMKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spaavilainen
Idioter. Han är min farbror och min gudfar, och jag har känt honom i hela mitt liv. Han är jävla bråkig och arg av sig. Men är det någon av er som har sett hans godahjärtade sida? Är det någon av er som har firat födelsedagar eller jul med honom? Är det någon som förstår hur intelligent han är? Att han kan brottas lika bra verbalt som fysiskt.
Skaffa er ett liv för guds skull!
USCH FY FAN!

Dom flesta som har med din farbror att göra brukar inte vilja tillbringa en julafton med han.
Citera
2009-02-19, 13:51
Medlem
Umgicks mycket med Pavan på 80 talet som vän var han en av dom bästa en kille man kunde lita på som alltid ställde upp.
Citera
2009-02-19, 19:14
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Flyttar tråden från Veckans brott ---> Kriminalhistoria.

Raderade även några OT-inlägg.

// Mod
Citera
2009-02-19, 22:45
Medlem
Mäkis avatar
HAHAH, berätta fler historier!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto