2007-05-04, 17:31
Bannlyst
Den här laddaren till min bärbara dator krågnlar igen.
Det jag syftar på är den lilla pluggen man tar in i datorn fråj strömmen och jag har redan bytt den 3 gånger.
När jag vrider den igen funkar den lite några sekunder dock bara.
Vad kostar en ny adapter och var kan man köpa den dock inte hela adaptern Liteon är märket ...
Citera
2007-05-04, 17:32
Medlem
Sir_Tottes avatar
tyvärr kostar adaptar ganska mycket till en laptop, ibland upp emot 1000 kr. du kan ju försöka kolla lite med företaget du har köpt den av, har du garantin kvar?
Citera
2007-05-04, 17:33
Bannlyst
http://www.jpldisplays.com.au/catalo...iteon%20ps.jpg
Citera
2007-05-04, 17:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sir_Totte
tyvärr kostar adaptar ganska mycket till en laptop, ibland upp emot 1000 kr. du kan ju försöka kolla lite med företaget du har köpt den av, har du garantin kvar?

Förra gången dom fixade den skyllde dom på mig.
Citera
2007-05-04, 17:35
Medlem
Sir_Tottes avatar
känner igen den modellen på adaptrar tror en av mina laptops har haft en liknande den slutade funka ganska fort den också. men det finns tyvärr inget annat att göra är att försöka få det på garantin. I wish you the best of luck! berätta hur det gick.
Citera
2007-05-04, 17:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sir_Totte
känner igen den modellen på adaptrar tror en av mina laptops har haft en liknande den slutade funka ganska fort den också. men det finns tyvärr inget annat att göra är att försöka få det på garantin. I wish you the best of luck! berätta hur det gick.

var kan man köpa universal, hemsida ?
Citera
2007-05-05, 07:48
Medlem
merlin2s avatar
claus ohlsson, kjell och company, dustin osv
Citera
2007-05-06, 10:34
Medlem
Sir_Tottes avatar
alla möjliga internetdata butiker som komplett.se, datorbutiken.com finns många många.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in