Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-05-02, 16:13
  #1
Avstängd
Jack Blacks avatar
Jag kommer mycket sällan ihåg mina drömmar men denna kommer jag ihåg utan problem.. Den gick så här:
Jag satt i något jävla tvhus då det plötsligt går en massa präster/ kristna förbi mig, det blir en jävlans spänning i luften eller något, Det liksom kittlas intensivt i hela kroppen på mig och sen började plötsligt skaka fruktansvärt under mig bara under mig, Vet inte om detta skall likna ett tecken eller något vad tror ni? Ni tycker säkert jag är jätte löjlig men detta var en väldigt märklig dröm enligt mig och faktiskt en av de få (kanske 3 drömmar) somja gkommer ihåg utan problem.. Vad tror ni?
Citera
2007-05-02, 19:16
  #2
Medlem
Krafses avatar
Att du föraktar kristna. ?
Citera
2007-05-02, 19:32
  #3
Medlem
La_Resistances avatar
Du är djävulen själv?
Citera
2007-05-29, 21:05
  #4
Medlem
kaliwirtas avatar
att du är min herre och jag säljer min själ till dej.
Citera
2007-05-29, 22:23
  #5
Medlem
hazard simpsons avatar
Drömmar är häftiga, men betyder ingenting.
Citera
2007-05-30, 01:11
  #6
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Jack Black
Jag kommer mycket sällan ihåg mina drömmar men denna kommer jag ihåg utan problem.. Den gick så här:
Jag satt i något jävla tvhus då det plötsligt går en massa präster/ kristna förbi mig, det blir en jävlans spänning i luften eller något, Det liksom kittlas intensivt i hela kroppen på mig och sen började plötsligt skaka fruktansvärt under mig bara under mig, Vet inte om detta skall likna ett tecken eller något vad tror ni? Ni tycker säkert jag är jätte löjlig men detta var en väldigt märklig dröm enligt mig och faktiskt en av de få (kanske 3 drömmar) somja gkommer ihåg utan problem.. Vad tror ni?

Min teori är att du har förtryckta minnen från din uppväxt Förmodligen en fadersgästalt för dig som ofredade dig sexuellt med trubbiga vektyg . Fast jag kan ju fel, kanske var det din mamma?
Citera
2007-05-30, 02:07
  #7
Medlem
snapcases avatar
Drömtolkning lämnar jag med varm hand över till psykologiavdelningen.
//Mod
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback