Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2007-05-02, 14:00
  #1
Medlem
Det finns en person som jag hatar något så enormt mycket, han är arrogant och en mytoman. Han ser ner på mig, delar med sig saker om mitt privatliv till alla andra och är allmänt dryg. Nu har jag ingen anledning att bry mig och vara snäll mot honom (hade det förut på grund av x antal anledningar som jag inte orkar dra upp), vi har gemensamma vänner dock och det skulle vara så grymt härligt att göra något elakt mot honom nästa gång vi ses genom dom. Jag vet dock inte något elakt om honom som jag kan komma på nu som jag skulle kunna tänka säga men.
Haha, vilket konstigt inlägg det vart. Men jag är bara så less på honom och vill att han ska veta att jag inte bryr mig. Några förslag, eller är jag för oydlig med vad jag menar?
Citera
2007-05-02, 14:04
  #2
Medlem
Bajsfacistens avatar
Ta hans tandborst upp i röven på dig själv varje dag i en vecka och ta kort. Sen då visar du korten för honom.
Citera
2007-05-02, 14:10
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsfacisten
Ta hans tandborst upp i röven på dig själv varje dag i en vecka och ta kort. Sen då visar du korten för honom.

Fyndigt
Citera
2007-05-02, 14:14
  #4
Medlem
Squalos avatar
Injicera honom med en spruta blod från en HIV-smittad person, så han får det med...
Citera
2007-05-02, 14:17
  #5
Medlem
Blodulvs avatar
Ignorera honom. Jag är övertygad om att ignorans kommer ta jävlgt hårt på honom. Alternativ två är att skratta åt honom när han säger något drygt till dig. Skratta och gå undan. När han märker att du inte tar åt dig, eller helt enkelt ignorerar honom, kommer han nog att sluta efter ett tag.
Citera
2007-05-02, 14:18
  #6
Medlem
mr.pungs avatar
Injicera heroin i hans armveck en vecka i strek när han sover, så vaknar han upp med årets abstinens.
Citera
2007-05-02, 14:25
  #7
Medlem
Charmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerfectPicture
Men jag är bara så less på honom och vill att han ska veta att jag inte bryr mig.

Du bryr dig, annars skulle du inte skrivit detta inlägg.

Mitt tips (skittråkigt, jag vet)är att sakligt lägga fram vad du ser hos honom som negativt. Konkreta emempel på vad han gjort osv.
Antingen vet han inte om det själv hur han betett sig, och då får han en chans att förbättra sig/förklara sig.
Eller så gör han det medvetet, och då tar det ändå ganska hårt att någon så brutalt ärligt påpekar det rakt upp i ansiktet på en.
Får dig att framstå som mogen och honom som bortgjord.
Citera
2007-05-02, 14:32
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charma
Du bryr dig, annars skulle du inte skrivit detta inlägg.

Nej jag vet, jag är kär i honom. Men hatar honom så mycket och vill gå vidare, det skulle bara kännas så bra att göra något elakt tillbaks.
Citera
2007-05-02, 14:34
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blodulv
Ignorera honom. Jag är övertygad om att ignorans kommer ta jävlgt hårt på honom.
'

Mjo, det är nog sant eftersom han törstar efter uppmärksamhet från allt och alla hela tiden, men vill ha något värre
Citera
2007-05-02, 18:38
  #10
Medlem
hur gammla är ni två?
Citera
2007-05-02, 19:59
  #11
Medlem
Banned.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerfectPicture
Nej jag vet, jag är kär i honom. Men hatar honom så mycket och vill gå vidare, det skulle bara kännas så bra att göra något elakt tillbaks.

Jag har oxå varit "kär" i någon som jag samtidigt hatat, det hjälper inte att göra elaka saker tillbaka du sårar bara dig själv av det. Jag valde att inte vara elak utan att försöka förstå varför, inte fan hjälpte det heller
Citera
2007-05-02, 20:20
  #12
Medlem
WhiteHearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerfectPicture
Nej jag vet, jag är kär i honom. Men hatar honom så mycket och vill gå vidare, det skulle bara kännas så bra att göra något elakt tillbaks.

Ja du, verkar ju frisk. Du är kär i en kille som tycks behandla dig illa, och inte nog med det. Nej, dessutom så ska du såra/skada honom...sök hjälp människa.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback