Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-05-14, 22:45
  #853
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av massuppfittaren
Om du dejtar flera tjejer samtidigt, scanna framförallt säng/nattduksbord/soffa/handfat efter långa hårstrån och smycken.

Om du lagar mycket och nyttig mat en eller ett par gånger i veckan och gör matlådor blir det lättare för dig att hålla dig rippad, så du kan dejta fler tjejer samtidigt.


Den med håret kan jag gå i god för
Citera
2024-02-06, 15:32
  #854
Medlem
Varje månad får jag en tidning hemskickad av mitt fackförbund. Tidningen är så tråkig att klockorna stannar, men den är gjord av lite halvtjockt glättigt papper vilket är bra.
När man ska skära upp lite falukorv eller liknande så är tidningen perfekt som skärbräda, sedan river man av översta bladet och kastar, så slipper man diska den riktiga skärbrädan
Citera
2024-02-15, 09:55
  #855
Medlem
Bassplays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokekaffe
Varje månad får jag en tidning hemskickad av mitt fackförbund. Tidningen är så tråkig att klockorna stannar, men den är gjord av lite halvtjockt glättigt papper vilket är bra.
När man ska skära upp lite falukorv eller liknande så är tidningen perfekt som skärbräda, sedan river man av översta bladet och kastar, så slipper man diska den riktiga skärbrädan
Jävlar vad sunkigt.
Den tidningen har flera personer inklusive brevbäraren tagit i med sina skitiga händer.

Jag fattar att du inte bryr dig men , diska en skärbräda tar hur lång tid? 30 sek och du slipper bakterier.
Citera
2024-02-15, 22:02
  #856
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bassplay
Jävlar vad sunkigt.
Den tidningen har flera personer inklusive brevbäraren tagit i med sina skitiga händer.

Jag fattar att du inte bryr dig men , diska en skärbräda tar hur lång tid? 30 sek och du slipper bakterier.
Tidningen levereras inplastad i min brevlåda. Om någon tagit i tidningen så är det på sin höjd på omslaget dom tagit.
Vi lever i 2000-talets automatiserade värld nu, det är liksom inte Gutenbergs tryckpress min fackblaska kommer ifrån.
Citera
2024-03-13, 18:08
  #857
Medlem
L3nn4rts avatar
Töm kylen på gamla öppnade paket med köttfärs, kotletter, mjölktetror och annat åtminstone en gång i halvåret.

Av nån anledning kunde jag helt missa det och verkade heller inte bry mig om den fruktansvärda stank som spred sig i lägenheten varje gång jag öppnade dörren till kylskåpet. Ändå fyllde jag på med nytt och öppnade den dagligen.

Det bara slog mig nyss att jag inte brydde mig det minsta om det på den tiden.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback