2007-04-28, 14:03
Medlem
poojks avatar
japp jag har varit där och käkat för några månader sen, då käkade jag någon fläsk file me pommes och bearnies och tillbehören böner och allt vad det var. Nu e det så att jag ska dit idag med en kamrat och käka lite bakfylle käk. så frågan lyder:

Vad ska man beställa om man inte vill ha den här fläskfile grunkan, utan e mer sugen på kyckling. finns det något att rekomendera? (ska helst vara starkt och gott)

Tack på förhand för ev svar

//Crippa poojk!
Citera
2007-04-29, 15:03
Medlem
poojks avatar
ingen?
Citera
2007-04-29, 15:47
Medlem
attackks avatar
Jag käkade nåt strimlat kött med ris och bönor hela kitet där igår, det var sjukt gott. Men varken jambalayan eller paellan är nåt att räkna med.
Citera
2007-04-29, 17:06
Medlem
poojks avatar
okey men vad e knaset med dom två rätterna då =)?
Citera
2007-04-29, 19:40
Medlem
Mike Wadds avatar
Jag har bara ätit den största måltiden de hade och det var allt möjligt på den tallriken. Biff, kycklingfile, revbensåjäll, majskolv, pommes frites, två olika såser och gud vet vad som var på den. Den smakade himmelskt då jag var vrålhungrig vi tillfället och priset gjorde mig positivt överaskad, bara 120kr med dryck.

Rekomenderas.
Citera
2007-04-29, 22:46
Bannlyst
jag och min kompis käkade en gång nån biff med pommes, salsa, barbeque och guacamole tror jag det var. Jättegott. En annan gång käkade vi chili con carne.
Visst är det den som ligger till höger om Kinaståndet, och i hörnet vid Kebab/pizza-ståndet?
Citera
2007-05-01, 14:12
Medlem
poojks avatar
ja eftersom jag inte hunnit käka där än på dessa 5 dagars ledighet så ska det bli kraft ansträngning från min sida idag. jag ska käka kyckling filet tror jag sen lämnar man status rapport. Men det blir kanske inte så roligt och laga mat sen när man kommer hem för att ha med sig till jobbet
Citera
2007-05-01, 20:10
Medlem
neds avatar
Är det Kungshallen det syftas på?
Citera
2007-05-01, 20:30
Medlem
attackks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ned
Är det Kungshallen det syftas på?
It's gotta be, Cary.
Citera
2007-05-02, 04:41
Medlem
poojks avatar
ja just det kungshallen och det hette latino cajun och jag va där och käka där idag blev grillad kyckling file me pommes och en helvetes massa sallad vita bönor osv gott va det
Citera
2007-05-02, 17:05
Bannlyst
nån annan som tycker att käket på Little India i Kungshallen håller dålig klass?
Mesiga såser och mosigt kött.

Little India, med exakt samma utbud, finns också i Kista Centrum men smakade bättre där.
Citera
2007-05-03, 05:04
Bannlyst
Jag är lite fyllehungrig med min kompis, vi har ätit på ett ställe, det var jättegott, tror det var kött med någon sås om vi inte vill äta det vad ska vi äta då det ska vara jättegott, inte pankakor eller så utan lite mera kött. Gärna bäverkött med något gott eller så. Strips är gott.
Så vad ska man beställa om man är mer sugen på bäver än sån där köttgrejs?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in