japp jag har varit där och käkat för några månader sen, då käkade jag någon fläsk file me pommes och bearnies och tillbehören böner och allt vad det var. Nu e det så att jag ska dit idag med en kamrat och käka lite bakfylle käk. så frågan lyder:
Vad ska man beställa om man inte vill ha den här fläskfile grunkan, utan e mer sugen på kyckling. finns det något att rekomendera? (ska helst vara starkt och gott)
Jag har bara ätit den största måltiden de hade och det var allt möjligt på den tallriken. Biff, kycklingfile, revbensåjäll, majskolv, pommes frites, två olika såser och gud vet vad som var på den. Den smakade himmelskt då jag var vrålhungrig vi tillfället och priset gjorde mig positivt överaskad, bara 120kr med dryck.
jag och min kompis käkade en gång nån biff med pommes, salsa, barbeque och guacamole tror jag det var. Jättegott. En annan gång käkade vi chili con carne.
Visst är det den som ligger till höger om Kinaståndet, och i hörnet vid Kebab/pizza-ståndet?
ja eftersom jag inte hunnit käka där än på dessa 5 dagars ledighet så ska det bli kraft ansträngning från min sida idag. jag ska käka kyckling filet tror jag sen lämnar man status rapport. Men det blir kanske inte så roligt och laga mat sen när man kommer hem för att ha med sig till jobbet
ja just det kungshallen och det hette latino cajun och jag va där och käka där idag blev grillad kyckling file me pommes och en helvetes massa sallad vita bönor osv gott va det
Jag är lite fyllehungrig med min kompis, vi har ätit på ett ställe, det var jättegott, tror det var kött med någon sås om vi inte vill äta det vad ska vi äta då det ska vara jättegott, inte pankakor eller så utan lite mera kött. Gärna bäverkött med något gott eller så. Strips är gott.
Så vad ska man beställa om man är mer sugen på bäver än sån där köttgrejs?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!