2007-04-26, 13:11
Medlem
blöjans avatar
As the topic says... Finns det några affärer i sthm´s området som säljer dessa serier nya? Eller måste man söka sig till antikvariat?
Citera
2011-10-29, 02:23
Medlem
V-rocks avatar
Ja, hur är det med detta? Jag är långtifrån den enda som älskar denna serie som stått som källa till såväl star wars som star trek. Favoritalbumet är nog ambaasdören som försvann även om jag verkligen uppskattar hela serien. Konst för både ögat och sinnet.

Djupt tacksam för svar

EDIT:

Såg just nu att det stod Thorghal med, råkade missa det. det vore också väldigt intressant, läst fram till Jolan får huvudrollen, samt började premunera på fantomen för drygt 4-5 månader sedan. Vart en smula förvånad då de tidgare sagt att de ska publicerade hela thorghal äventyr numera. Senaste var solsvärdet, men så hoppade det helt plötsligt till Jolan. Får det inte att gå ihop.
Senast redigerad av V-rock 2011-10-29 kl. 02:26.
Citera
2011-11-01, 09:21
Medlem
franciscuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av V-rock
Ja, hur är det med detta? Jag är långtifrån den enda som älskar denna serie som stått som källa till såväl star wars som star trek. Favoritalbumet är nog ambaasdören som försvann även om jag verkligen uppskattar hela serien. Konst för både ögat och sinnet.

Djupt tacksam för svar

EDIT:

Såg just nu att det stod Thorghal med, råkade missa det. det vore också väldigt intressant, läst fram till Jolan får huvudrollen, samt började premunera på fantomen för drygt 4-5 månader sedan. Vart en smula förvånad då de tidgare sagt att de ska publicerade hela thorghal äventyr numera. Senaste var solsvärdet, men så hoppade det helt plötsligt till Jolan. Får det inte att gå ihop.

Sverige vimlar av butiker som säljer begagnade serier, L&V brukar inte vara billiga, fr. 150 pix upp till 5-600 för de ovanligaste albumen.

Titta även på www.tradera.com där det hela tiden dyker upp godsaker.
www.antikvariat.net och
www.bokborsen.se kan också bnjuda på en del om man har tålamod!
Citera
2017-04-02, 12:22
Medlem
Karl-Bertils avatar
Eftersom serien är aktuell som film finns det kanske intresse av att veta att det finns nyutgåvor: http://www.shop.coboltforlag.se/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in