Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-05-05, 13:03
  #145
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bastian
Går det inte att installera wow i en annan mapp då? Alltså en utan TBC och en med TBC.


hur?... noob
Citera
2007-05-05, 13:19
  #146
Medlem
bastians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heftigbanan
hur?... noob

Bore det inte funka att bara kopiera wow mappen och klistra in den i en annan map än va din vanliga installation ligger? Annars får du försöka få någon att tanka upp sin map på internet men det borde inte göra någon skilnad imo.
Citera
2007-05-06, 12:50
  #147
Medlem
White Whidows avatar
Hur går det? Min wow-tid rann ut igår så är lite sugen på den här servern nu. Tror jag ska lira hunter eller druid
Citera
2007-05-06, 13:30
  #148
Medlem
Panzerbat.s avatar
Nu har jag bestämt mig, jag ska vara en blood elf paladin, instalerar wow+tbc atm, vilken patch ska ja patcha till etc?

Sen om nån vill skicka ett pm om hur man fixar så att man kan spela på privat server så skulle det uppskattas
Citera
2007-05-06, 13:43
  #149
Medlem
White Whidows avatar
Det står på första sidan har jag för mig, kan vara andra också.

Skulle inte alla lira alliance? För att få så lite buggar som möjligt? Jag skulle hellre lira horde dock
Citera
2007-05-06, 14:09
  #150
Medlem
Panzerbat.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av White Whidow
Det står på första sidan har jag för mig, kan vara andra också.

Skulle inte alla lira alliance? För att få så lite buggar som möjligt? Jag skulle hellre lira horde dock
Spela alliance? jag är väll inte ondskeful
Sanningen är att jag gillar hordes områden, lore och quester etc waaay mer än va jag gillar alliance
Citera
2007-05-06, 14:24
  #151
Medlem
glupsks avatar
Är servern uppe? Har fortfarnade lyckats komma in på sidan för att regga mig...
Citera
2007-05-06, 18:51
  #152
Medlem
glupsks avatar
Hallå!


Någon som är taggad på att lira på en privat server, en svensk server med 5x rates och rätt mycket evenemang. Pvp turneringar osv.

Är någon taggad PMa mig så får du länk till sidan.
Citera
2007-05-07, 05:12
  #153
Medlem
Är mest sugen på vad denna tråd egentligen handlar om. Skickade ett PM till dig som startade tråden, är faktiskt mkt intresserad av att vara staff på din server, har mkt erfarenhet av WoW i sig självt. har också erfarenhet av att vara staff på MMORPG spel så som Ultima Online, va admin på en RP server för ca ett år sedan, men eftersom WoW hade blivit så populärt va det inte många som spelade Ultima Online just då, så jag sa ifrån mig Admin titeln efter ca ett år. Men det var otroligt kul, och jag är mkt välkommen tillbaka dit om jag vill. men då vill jag veta att folk kommer spela också, så just nu står Ultima Online på is /sign me up

Ciao
Citera
2007-05-07, 18:37
  #154
Medlem
får ingen ordning på server.. men kämpar på har fått installera om datorn ett flertal gånger då allt hänger sig och sabbar allt när man ska importera databasen.. blir nog att försöka få igång en "gammal" version och hoppas det inte är lika illa där..
Citera
2007-05-07, 21:21
  #155
Medlem
har testat en annan privat server å det va lika buggigt. verkar vara svårt att få en server att verkligen fungera bra så nu börjar jag nästan förstå varför blizzard tar ut pengar
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback