Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-24, 15:50
  #481
Medlem
Gnusmas80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ormhund
Knivbråk (Mordförsök) på Hammarby inatt, och igår kväll så blev en snubbe på Skälby misshandlad med en golfklubba.


ingen som vet något mer om det som hände på H-by?
Citera
2020-09-20, 11:41
  #482
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JJDecay
När man talar om trollen, "punk" plommon knallade just förbi jobbet
Han ser lagom lodig ut med stripigt långt hår och fullt ovårdat skägg.
Annars sig lik sedan 15 år skinnjacka och systemkasse.....inge kriminellt i det men
Om det är T...as vi pratar om så var han en mycket omtyckt kille både bland åldringar och personal på det ställe han jobbade på innan det började gå snett för honom.
Citera
2020-11-03, 17:41
  #483
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UNIKEFF
Västerås är den mest homofoba staden i Sverige och också den stad som utmärkt sig mest gällande våld och till och med mord på bögar. Inom sportvärlden är det normala att man hatar de som är gay och en hockeyspelare som var bög mördades också för rätt många år sedan då stadens innevånare vägrade att ställa upp och lösa brottet.

Det var en allmän uppfattning hos folk att den eller dom som mördade hockeyspelaren hade rensat upp och gjort staden renare. Industri-mentaliteten väger tung i staden och det är en stad med en väldigt kall och rå innerstadsmiljö som reflekteras i dess innevånare som är fyllda av hat mot alla som inte är från Västerås.

Hockeyspelaren hade tagit en ung kille på kuken inne på Striman under kvällen.
Är det inte bra om det får konsekvenser?
Jag vet allt om det som hände och vet då givetvis vem som gjorde det.
Citera
2020-11-03, 17:45
  #484
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UNIKEFF
Västerås är den mest homofoba staden i Sverige och också den stad som utmärkt sig mest gällande våld och till och med mord på bögar. Inom sportvärlden är det normala att man hatar de som är gay och en hockeyspelare som var bög mördades också för rätt många år sedan då stadens innevånare vägrade att ställa upp och lösa brottet.

Det var en allmän uppfattning hos folk att den eller dom som mördade hockeyspelaren hade rensat upp och gjort staden renare. Industri-mentaliteten väger tung i staden och det är en stad med en väldigt kall och rå innerstadsmiljö som reflekteras i dess innevånare som är fyllda av hat mot alla som inte är från Västerås.

Hockeyspelaren hade tagit en ung kille på kuken inne på Striman under kvällen.
Är det inte bra om det får konsekvenser?
Jag vet allt om det som hände och vet då givetvis vem som gjorde det.

Pedofiler och homosar vill ingen ha.
Citera
2020-11-03, 18:09
  #485
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paylen
Bagabri*l jobbar inom VIK Hockey också vid sidan av sitt pedofilande.

Vet du om Samuel Bargabriel jobbar kvar inom VIK Hockey?
Citera
2020-11-04, 16:31
  #486
Medlem
Farbaute666s avatar
En snabb sökning gav vid handen att han bor i Bromma, i ett dyrt område. Jobbar på OBH Nordica. År 2015 sökte han kontakt med gymnasieelever för någon "undersökning".
Citera
2020-11-24, 20:58
  #487
Medlem
Nej samuel är inte kvar i staden efter det äcklet visade sina rätta färger, han vågar nog inte visa sitt ansikte här igen. Jobbade med honom för ca 10 år sen och sitter på en hel del om honom.

Det kom fram att han utpressat barn/ungdomar att visa sig i webcam, sedan spelat in och krävt pengar. Kan ha varit mer, kommer inte riktigt ihåg.

Killen var en fullblodig narcissist. På jobbet var han relativt omtyckt team leader på JV-consulting (telefonsälj). Men trodde nästan han var homosexuell då han ofta ville luncha och höll en äcklig ögonkontakt med fejksmile, inget fel med att gilla samkönade men jag hade tjej som han träffat och jag var mycket yngre än honom, dessutom var han väääldigt nyfiken om ens privatliv. Rätt bra på sälja då han mer än gärna lurade senila människor med lögner för att få sina 300kr per sälj. Han skulle även starta upp någon live-rapporteringshemsida för vik kort innan hans dom. Han fick sparken från alla vik-uppdrag iom domen.

Domen finns nog att få tag på, satt på den förut vet jag. Han satt inne ett tag, pluggade journalistik på en folkhögskola när han kom ut om jag kommer ihåg rätt samt hade nån matblogg? Som att inget hade hänt... Sedan bosatte sig i huvudstaden. Gjorde det klart för honom att inte sätta sin fot i västerås igen och höll koll på hur han rörde sig, det är nog fler från jobbet där (som man inte vill ha trubbel med) som han helst aldrig ser igen.

Han var jävligt fet och ful också.
__________________
Senast redigerad av RuthKrauss 2020-11-24 kl. 21:07.
Citera
2020-11-25, 12:54
  #488
Medlem
Terror-Ister-Bands avatar
Pitcher's kanns som ett tillhall for kriminella, fan inga roliga lirare som hanger dar, stammer detta, eller kanske bara jag som kanner sa?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback