Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2007-04-25, 18:05
  #13
Medlem
Vädurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sajkobeer
http://www.muf.se/jagkansjalv/test.html

Vad tror ni ligger bakom detta kan själv test? Ett ärligt försök att locka medborgare till MUF eller vill de bara visa prov på humor?
Testet är bland det tamaste och plattaste jag sett med helt idiotiskt förenklade frågor. Vill ni fördumma er själva? Gå med i MUF GÖteborg!


Det kan ju också vara en del i MUf:s "Kan själv"-kampanj som startat nu i dagarna. Testet tycks ha varit en lyckad satsning, då horder - tusentals - kanske miljoner - internetanvändare strömmar dit och undrar vad som står på.
Citera
2007-04-25, 22:17
  #14
Medlem
Läskigs avatar
Påminner väl en hel del om tester som SSU och andra vänsterföreningar brukar ha i sina kampanjer, dessa brukar dock vara fyllda med lögner om hur onda borgarna är, till skillnad från detta lite mer nyktra om än något förenklade test...
Citera
2007-04-25, 22:20
  #15
Medlem
Engelbreckts avatar
Jag roades i alla fall.
Citera
2007-04-25, 23:14
  #16
Medlem
Vagabondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sajkobeer
http://www.muf.se/jagkansjalv/test.html

Vad tror ni ligger bakom detta kan själv test? Ett ärligt försök att locka medborgare till MUF eller vill de bara visa prov på humor?
Testet är bland det tamaste och plattaste jag sett med helt idiotiskt förenklade frågor. Vill ni fördumma er själva? Gå med i MUF GÖteborg!

Men är du helt sinnesbefriad? Det är ju ett skämt som driver med vänstermänniskor.
Var det ens värt att lägga ner tiden att skriva inlägget?
Citera
2007-04-26, 03:39
  #17
Medlem
Sossarna hade samma skit på sin hemsida i valet..
Tror alla partier kör med sådant..
Några få röster får de säkert av idioter som "fönstershoppar"
i valtider..

/Per
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback