Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-07-05, 04:59
  #205
Avstängd
Kekambass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dexxy
Captain Price från Call of Duty, både de gamla och de nya, är en riktigt jävla hårding. Älskar honom!

Tycker också om Lambert, från Splinter Cell - mysig röst har han.
Ja fyfan, han går inte av för hackor. Helt epic när man klarat "The end of the beginning" El Daba egypt när han kommer med 2 vinflaskor och fäller kommentaren "Well that's a spot of luck! Not bad McGregor, nice find! Right, listen up, we're finished here! Well done boys!" (9:34 in i filmen) . Fällde en tår när han dog i cod4 men ack så glad jag blev när jag fick se honom och Gaz (i form av Ghost) i mw2.

Men Duke Nukem är den som är ballast, "Im gonna rip your head of and shit down your neck"
Citera
2011-06-26, 15:20
  #206
Medlem
TetrisNinjas avatar
Kratos or Guile for just pure badassery
Citera
2011-08-01, 18:22
  #207
Medlem
baoms avatar
Helt klart G-man i Half-life
Citera
2011-08-01, 18:44
  #208
Medlem
hansolo86s avatar
Bara två ord behövs; Solid Snake!
Citera
2011-08-01, 18:53
  #209
Medlem
Diamond_Dogs avatar
James Earl Cash från Manhunt
Citera
2011-08-02, 16:45
  #210
Medlem
snikvards avatar
Viktor Reznov i CoD:WaW och Black Ops!
Denna patriotiske räv är vansinnigt hård! Gillade när han kröp runt i massgravarna i Stalingrad med sitt krypskyttegevär, och hans inbillade närvaro i Black Ops.
Citera
2011-09-06, 17:49
  #211
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fittfitta
I samband med att jag bytte avatar till min käre Sephiroth så smög sig minnen och nostalgi om spel och spelkaraktärer fram.

Jag är mycket förtjust i många spelkaraktärer (inom SF2, FF-serien för att inte nämna Mega man bl.a) Men på toppen sitter min gamla Sephiroth från Final fantasy 7, som jag haft som favorit sedan han föddes 1997.
På min topp sitter han med säkert avstånd från konkurrenter.

Vilken är er favoritkaraktär inom spelvärlden?


fan jag som hoppades på att ingen hade valt Sephiroth :P

Men vem kan inte gilla han?
Mäktig.
Ond.
Stort svärd.
Bäst är han.
Citera
2011-09-06, 23:58
  #212
Medlem
Flrbs avatar
Jag har velat säga Coach från L4D2 och 47 från Hitman serien.

Annars så såg jag även en tidigare post högre upp som nämnde Lambert från Splinter Cell serien, det är en absolut favorit.
Citera
2011-09-07, 05:10
  #213
Medlem
mojoJojos avatar
Stan från Monkey Island hands down! \o/
Citera
2011-09-07, 05:28
  #214
Medlem
Mystiqes avatar
Master Chief från Halo är just nu (som trött jag är) kan tänka på en av mina favoritkaraktär.
Citera
2011-09-07, 05:52
  #215
Medlem
Spår av nötters avatar
Freya i FFIX är lite av en favorit då hon mycket väl kan vara den farligaste kvinnliga karaktären i serien, fast hon hamnar ändå bakom alla FFVII karaktärer eftersom dom är överdrivet älskvärda på alla andra plan.

Minns att jag la fram ett uppslag med Cloud i mitt favoritnummer av PCGamer brevid sängen när jag var liten, we be homies.


Gillar också Alex J i Deus ex, så hjälpsam man känner verkligen hans lojalitet plus att hans hax-skills är välbehövda i det universat. JCD också förstås, badass och goodguy på samma gång.
Citera
2018-04-14, 17:02
  #216
Medlem
EliasAlucards avatar
Som mitt användarnamn antyder, Alucard från Castlevania, och då specifikt, när han var som bäst och stiligast i Symphony of the Night.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback