Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 9
  • 10
2011-08-16, 19:08
  #109
Medlem
SweTechs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MADjAN
Ros har blivit befordrad till sport/hockeychef på bladet. Han är dessutom en mycket uppskattad sådan.
90% av alla avslöjanden Hockeybladet gör ligger Tomas bakom, även om han ofta ger bort scoops till sina undersåtar.

Nej, jag gillade inte heller Ros som aktiv journalist, men nog fan verkar han veta vad han gör.

Han har massor av kontakter och även om han var kåt på uppmärksamhet när han bloggade så var informationen han hade ofta rätt. Det var hans egna funderingar och åsikter om spelare och hockey som jag hade svårast med.
Citera
2014-04-14, 21:44
  #110
Medlem
lillmatss avatar
extremt jobbig.
Citera
2014-04-14, 21:47
  #111
Medlem
Just när man börjat glömma bort hans existens. Kan vara den sämsta trådbump jag sett.
Citera
2016-08-03, 01:38
  #112
Medlem
Kespos avatar
Han är iskall. Saknar hans blogg, fick mig ofta att skratta på jobbet. Han försökte så uppenbart provocera de norrländska lagens supportrar och lyckades varje gång. Minns att han någon gång experimenterade och skrev likadant om något lag söderut, typ Linköping eller HV och nog fan reagerade supportrarna till det laget likadant som norrlandslagen, om än i mindre skala.

Ja, det var simpel humor, men tidigt på morgonen innan man hunnit vakna på jobbet var det precis vad som behövdes.

Kommer även ihåg att han under något av sina sista år på bloggen hamnade i en offentlig konflikt med Robert Laul. Tror det började med någonting riktigt fjantigt, typ vilken sport som var mest populär av hockey och fotboll och Laul gick för långt och försökte förnedra honom i några blogginlägg. Minns att det blev en ganska intressant diskussion om det, tror till och med att Ros skrev om mobbning på arbetsplats. Någon som minns det här? Efter senaste månadernas uppgifter om Laul kan man väl misstänka att hans omdöme blev påverkat av alkohol.
Citera
  • 9
  • 10

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback