Citat:
Ursprungligen postat av Omar Santana
Jag vet att du MÅSTE dricka cola zero, om du nu inte ljuger förstås, det är ju alltid en möjlighet. Jag har föresten inga vettiga argument, förutom att det är onödigt att dricka något som man inte är riktigt säker på att det inte skadar kroppen när det inte gör någon nytta, och du har inga argument heller så jag förstår inte när eller hur jag skulle bli ägd?
Alla tillbehör är onödiga, mer eller mindre. Visst, aspartam må vara cancerframkallande, det går jag inte under stolen med. Men det är ingenting som påverkar träningen negativt.
"Äh, tror man mår bättre i själen om man äter/dricker något som gör nytta för kroppen"
Du uttrycker dig ganska klumpigt. Enligt ditt resonemang, så kan man skippa allt som man uppenbarligen tycker är gott, men som man egentligen inte behöver (t.ex. ett överskott av kolhydrater?). Hur ser din kost ut? Äter du bara "rena" produkter? Utesluter alkohol? Givetvis kommer du skriva att du aldrig äter något gott, och att du aldrig unnar dig alkohol.
Jag väntar fortfarande på skaliga argument för dina påståenden. Och att kasta ur sig saker som dåligt självförtroende, bara för att man dricker cola, är ju föga långsökt och korkat.