• 1
  • 2
2000-06-07, 19:23
Medlem
ingen kan ha missat MER reklamen när en tjej köper en mer och sedan låter hunden bli på körd.
det är väl en kul reklam men då är det inte nån fotomodell som gör det utan en mullig mindre snygg helt enkelt.
och det verkar som dom vill få fram en bild på fotomodeler och vangliga fotomodeler är smarta för dom köper det senaste smiket och vangliga är så dumma att dom låter hennes hund bli på körd en annan är när en äldre dam klär av sej nästan naken på en flygplats hon är ju inte hellre en primadonna precis och bara snygga tjejer får bli kända artister osv

///MedCin
Citera
2000-06-08, 16:05
Medlem
fotomodeler smarta?

Jag tror inte att det är så enkelt dock....
Citera
2000-06-24, 10:05
fotomodeler smarta?

Förhoppningsvis är de bättre på att stava... Svårt att ta ett inlägg på allvar, när avsändaren gör så mycket stavfel!
Citera
2000-06-25, 14:29
äldre konto (old)
Ej medlem
fotomodeler smarta?

Vaddå.. Hon i MER-reklamen är väl snygg...
Citera
2000-06-26, 17:50
Medlem
fotomodeler smarta?

Vad betyder "vangligt"?
OBS! Allvarlig fråga, jag förstår inte vad pojken skriver.
Citera
2000-07-01, 19:28
Medlem
fotomodeler smarta?

Fotomodeller skiljer sig inte från andra kvinnor, dom är dumma i huvet hela bunten, & hunddjävlar förtjänar att bli överkörda.
Citera
2000-07-07, 15:17
Medlem
fotomodeler smarta?

Någonting säger mig att Hulken är väldigt, vädigt singel.
Citera
2000-07-13, 19:56
Medlem
fotomodeler smarta?

SMART?
jag hoppas att du för ditt eget bästa tänker mer på, VAD folk säger än HUR de säger det.
Citera
2000-07-13, 23:53
Medlem
fotomodeler smarta?

Är man lika jävla dålig på att stava som inläggen stinker, så varför bry sig om VAD de säger?
Citera
2000-07-17, 20:10
Medlem
fotomodeler smarta?

Att gnälla på stavning och form istället för att kritisera innehållet är faktiskt ganska illa. Då producerar man ju själv 'dåligt innehåll' i sina poster. Det är dock lätt att förstå att det görs då det är svårt att komma med andra former av personangrepp i online-forum med stor anonymitet.

Citera
2000-07-19, 14:42
Medlem
fotomodeler smarta?

Jag kan inte undgå att tänka på att många av inläggen leder till att ni kritiserar varandra istället för att starta en debatt. I och för sig lade ju inte 'MedCin' en allt för bra grund för detta, men ändå. Nu gör ju jag samma sak, men i ett gott syfte.
Citera
2000-07-19, 18:16
Medlem
fotomodeler smarta?

Jag skrev att inlägget var lika dåligt som det stinker, alltså har jag tagit hänsyn till innehållet = skit.

Svårt att debattera med puckon i stil med Hulken. Somliga inlägg går inte att debattera, bara kommentera.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in